Skocz do zawartości

Zdjęcie

Łowiska W Lubuskim?

49 odpowiedzi w tym temacie

#1 marek_rybak

marek_rybak

Wędkarz

• Members
  • 27 postów

Napisano 08 marzec 2007 - 17:16

Witam jakie znacie łowiska w lubuskim? Cos w okolicach zielonej góry czy cebinki.

#2 Kurzy

Kurzy

Weteran

• Members
  • 331 postów
  • Zainteresowania:Wędkarstwo.

Napisano 09 marzec 2007 - 15:43

Ja jestem z Zielonej Góry. Ja jeżdżę nad Odrę (często do Krępy oraz na pobliskie starorzecze, lub do Krosna Odrz.). Często nad rzękę Bóbr ( okolice mostu w kierunku na Gubin), tam potrafi ładny leszcz chwycić icon_biggrin.gif. Czasami nad Dąbie Duże i Małe. A ty gdzie jeżdzisz może znasz jakieś fajne łowiska??

#3 marek_rybak

marek_rybak

Wędkarz

• Members
  • 27 postów

Napisano 09 marzec 2007 - 21:02

Na bobrze słyszałem ze łapią dużo leszcze nawet takie do 4 kg a takie do koło 3 kg to troche cześciej się trafiają. Znam troche łowisk ale z głogowa na odrze mam tam wójka i byłem u niego 2 tygodnie i poznałem dużo ładnych miejsc na sumy. leszcze, ładne okonie, sporą liczbe duzych około 25-35cm krąpi raz ładnych kleni i linów. Jak jedziesz do głogowa ciagle główną to wtrafisz na różowy most za nim jest droga w prawo zostawisz tam samochód a dalej musisz isć pieszo. Jes to takie starorzecze tam woda nie płynie taki zalewik można powiedziec troche powalonych drzew, głebokie spada w niekturych miejscach nawet do 6m. W tym miejscu sam wyciagnołem okonia 38cm i klika powyżej 25cm no i wójek chwycił łądnego szczupa około 4kg. Watro się tam też wybrac na sporego bolenia i sandacza. Na sumu i inne to dużo pisania z dojazdem mozna sie pogubić ale kto wie moze któregoś dnia pojedziemy tam razem. To tyle co wiem o odrze w głogowie i powiem ze potrafi uwsieść sporymi sztukami leszcze, na jednej zasiadce złapaliśmy 6 leszczy i każdy nie miał mniej niż 2,5kg. Jesli chcesz coś wiedziec o okolicach w głogowie to pytaj troche znam tam odre. pozdrawiam marek

#4 pekus

pekus

Wędkarz

• Members
  • 43 postów