Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rankingi Sprzętu Wędkarskiego !


70 odpowiedzi w tym temacie

#21 piotrek_

piotrek_

    Weteran

  • Members
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostróda (warm. - maz.)
  • Zainteresowania:Wędkarstwo i tenis stołowy

Napisano 09 styczeń 2007 - 10:27

1. Wędzisko : Mikado, Lineaeffe na tak, Jaxon na nie.
2.Kolowrotek : Jaxon i Shimano na tak, dragon na nie.
3. Zylka - Colmic
4. Przyponowka - Colmic
5. Haczyki - Colmic
6. Wobler - Rapala
7. nie uzywam
8. Sensas, VDE, Dragon - jak ide sobie tak poprostu dla rozrywki.

#22 adams1999

adams1999

    Szajbus

  • Members
  • 2099 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Cyprinus Carpio

Napisano 10 styczeń 2007 - 21:48


1. Wędzisko: jaxon a z droższych shimano
2. Kołowrotek: daiwa i shimano
3. Żyłka: jaxon cocodile
4. Przyponówka: jaxon cocodile
5. Haczyk: owner, kamatsu i tandem baits
6. Wobler:---
7: Plecionka berkley
8. Inne: fotele i łóżka karpiowe elektrostatyk


prawie wszyscy nażekacie na jaxony a prawie każdy z was ma coś ich firmy!!
ale ja się z takimi krytykami nie zgodze!! jaxon jest tani i dobry nie najlepszy ale w tym przedziale cenowym nie ma sobie równych !!! prawie każdy wędkarz zaczyna od jaxonów
mam karpiówki jaxona i shimano i musze z pełną odpowiedzialnością przyznać, żę jaxony w niczym nie są gorsze od tych shimano dodam, żę nigdy mnie jeszcze nie zawiodły a przeżyły już karpie 10-20kg!!!



"catch and release" - złów i wypuść!!!!!!

#23 Homegeon

Homegeon

    Nabijacz postów :)

  • Members
  • 4352 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:K1 Wędkarstwo Muzyka Kobiety Siłownia

Napisano 11 styczeń 2007 - 15:09

1. Wędzisko Konger
2. Kołowrotek: Shimano
5. Haczyk: kamatsu
7: Plecionka TUF LINE XP

Użytkownik Homegeon edytował ten post 08 grudzień 2007 - 17:43

flaga.gifPiszę poprawnie po polsku
regulamin.JPG
szukaj.JPG

#24 Klayman

Klayman

    Szajbus

  • Members
  • 2000 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 30 styczeń 2007 - 15:09

QUOTE(Homegeon @ czw, 11 sty 2007 - 16:09) Wyświetl post

1. Wędzisko Konger Tiger Cross Maxx / wyskoka jakosc za niewielka cene
2. Kołowrotek: Shimano Catana / jak wyżej + ladnie układa plecionke na szpuli
5. Haczyk: jigi noname icon_biggrin.gif za 80gr bardzo ostre, nie tępią się i spelniają moje oczekiwania icon_smile.gif
7: Plecionka Western Filament TUF LINE XP
cienka i ścisla,węzły są małe i nie osłabiają wytrzymałości plecionki, miekka i pamięć bliska 0


Nie do końca o to chodziło ... napisz może co na tak a co na nie - wystarczy firma, bo jakby to miał być jeszcze ranking z konkretnych modeli - rozrósłby się troszkę a to zupełnie niepotrzebne ...
Pozdrowienia
Klay

#25 krzys_u

krzys_u

    Weteran

  • Members
  • 208 postów

Napisano 17 luty 2007 - 12:18

1: Balzer Magna - dla mnie rewelacja za małą kasę
2: Shimano - w niskiej kategorii cenowej cały czas nr 1
3: Trabucco
4: Trabucco
5: Owner
6: nie mam zdania
7: nie mam zdania
8: Stil Turbo Lock (leszcz)

Każda porażka jest nawozem sukcesu!

#26 Radziooo

Radziooo

    Początkujący

  • Members
  • 3 postów

Napisano 03 marzec 2007 - 13:12

Witam ja co prawda doswiadczenia z jakims drogim sprzetem nie mam ale sie wypowiem w tym temacie icon_smile.gif

1. Wedzisko mam w sumie takie tansze jedna z balzera,okumy i mikado i nigdy mi sie z nimi nic nie stalo a wiec na nie nie narzekam, zaznaczam przy tym ,ze nie uzywalem drogich wedek np. z robinsona itp.

2.Okuma mam cheser dx-40 i bx-20 absolutne niezawodne maszyny icon_smile.gif choc maja juz swoje latka. // ogólnie nie polecam badziewiatych kolowrotkow z targowiska

3.Żylka w sumie duzo ich mialem praktycznie to byl jeden grzyb teraz sobie kupilem crocodile i mam nadzieje ,ze bedzie dobra icon_smile.gif

4.Przyponowka to samo co wyzej.

5.Haczyki bardzo duzo kamatsu uzywam (co prawda mialem przypadki ,ze sie zlamal itp. ale to bylo na perfidnych zaczepach to mozna im wybaczyc) ,Gamakatsu tez bardzo dobre haki.

6.Woblery - nie uzywam

7.Plecionki -nie uzywam

8.Zanęta ------------> MOJA WLASNA icon_smile.gif) kupuje tylko dodatki zapachowe np. z trapera icon_smile.gif

pozdro

#27 maciekmatch

maciekmatch

    Weteran

  • Members
  • 232 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubań Śl.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo: FEEDER, ODLEGŁOŚCIÓWKA

Napisano 30 marzec 2007 - 19:47

WĘDZISKO: SHIMANO, GREYS świetna jakość/ MIKADO,JAXON ITP. szkoda kasy
KOŁOWROTEK: DAIWA,SHIMANO płynność i precyzja/ JAXON ITP. jakość na jeden sezon
ŻYŁKA: BROWNING,BARKLEY Swietna jakość do ceny/ KONGER ITP zero jakosci do ceny
PRZYPONÓWKA: DRAGON MIMICRY MATCH pewne i sprawdzone/ JAXON jak wyżej
HACZYK: VMC,MUSTAD,OWNER Swietna jakość/ KAMATSU ITP. jak wyżej
WOBLER- NIE UŻYWAM
PLECIONKA- TESTUJE DOPIERO DRAGON MICRO TEX
ZANĘTA: TRAPER,LORPIO,GUTKIEWICZ sprawdzona jakość
SPŁAWIK- GUTKIEWICZ, EXPERT pewny sprzęt

#28 filutek4

filutek4

    Wędkarz

  • Members
  • 37 postów

Napisano 27 kwiecień 2007 - 22:27

1 wędzisko cormoran zdecydowanie na tak
2 Kołowrotki cormoran zdecydowanie na tak
3 Żyłka od zawsze tylko stroft
4 Przyponówka też tylko stroft
5 Haki gamakatsu albo mustad
6 Woblery jugol , rapala
7 Plecionka Byle nie dragon invisible braid (sznurek do bielizny)
8 Stosuje własne zanęty



#29 Rybeczka123

Rybeczka123

    Wędkarz

  • Members
  • 12 postów

Napisano 09 maj 2007 - 13:24

nic niewiesz na tomiast dobrego sprzętu jaxon to firma poząna mak kolowrotek i wędzisko a na wedzisko złapałem 4kg szczupaka wiec niepisz ze jaaxon jez nie dobry

#30 LUZAK

LUZAK

    Weteran

  • Members
  • 375 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Turek/Wlkp.

Napisano 09 maj 2007 - 14:13

wedka: Mikado,Cormoran/ teleskopy jaxona do bani
ko?owrotek:okuma ko?owrotrki nie do zdarcia, mikado nie narzekam/ Dam Quick sell
rozsypa? sie po miesiacu (moze felerny egzeplarz)Goldeny totalny szajs
zy?ka: surfix,dragon
przyponówki:dragon
haczyki :mustad,Gamakatsu/Kamatsu

Użytkownik LUZAK edytował ten post 09 maj 2007 - 14:42

Catch & Release

#31 _

_

    Wędkarz

  • Members
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski

Napisano 14 maj 2007 - 19:52

A co powiecie na wędki shimano?

#32 top

top

    Wędkarz

  • Members
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 23 lipiec 2007 - 10:52

1-Konger carbomax
2-Firma Spro typ aggressive lcs pro 7000
3-tabucco
4-stroft
5-gamatsu ale i kamatsu nie sa najgorsze
6-nie mialem stycznosci
7-sufix
8-mam swoja mieszanke

#33 Sonic1993

Sonic1993

    Wędkarz

  • Members
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz

Napisano 31 lipiec 2007 - 21:50

na TAK

1. Wędzisko: Jak najbardziej SHIMANO ( mam jestem zadowolony ),
2. Kołowrotek: wstydze sie ale mam goldena 4 łożyskowego ( moim zdaniem dobre i dużo przeżyły ) dragon viper ( mam w spinningu xD )
3. Żyłka: Mikado Dino ( to co wyżej )
4. Przyponówka: Dragon
5. Haczyk:Mustad, Kamatsu
6. Wobler: Rapala, Storm
7: Plecionka: Nie stosuje
8. Inne: Zanęty dragon

na NIE

1. Wędzisko: Mam wszystkie dobre
2. Kołowrotek: Bazarowe do 20 zł
3. Żyłka: Mam wszystkie dobre
4. Przyponówka:jaxon crocodile
5. Haczyk: z bazaru 100 szt. za 5 zł / porażka ;/
6. Wobler: Mam wszystkie dobre
7: Plecionka Nie stosuje
8. Inne: Zanęta Traper ( dla mnie do kitu )


To jest tylko i wyłącznie moje zdanie nikogo nie zmuszam do kupienie tego co wymieniłem. To jest moja opinia tak uważam i już ...
Kto łowi ten ma, kto nie ma niech zacznie :P

#34 jok rybarka

jok rybarka

    Początkujący

  • Members
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 10 październik 2007 - 11:42

kołowrotki mikado - straszna lipa. z pięciu kupionych trzy już były naprawiane

#35 jok rybarka

jok rybarka

    Początkujący

  • Members
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 10 październik 2007 - 11:48

baty jaxon crystalis - lepszych w tej cenie nie znajdziecie

#36 łukaszbp

łukaszbp

    Weteran

  • Members
  • 669 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsk Podlaski

Napisano 23 październik 2007 - 14:55

1 wędki - jaxony mogą być (mam dwa i jak naraie spoko pierwszy 2 sezony a drugi 3),yorka mamba spoko jest,
2 kołowrotki-shimano
3 żyłki-jaxon(xt pro), dragon, robinson i shimano
4 przyponówka-dragon
5 haczyki-gamakatsu ,vmc ,mustad i kamatsu tanie i dobre
6 woblery-salmo i te z www.wobler.pl model original szczupakowy killer
7 plecionka-nie uzywam
8 spławiki-expert,sensas-gutmix,jaxony niektóre
9 zanęty-gutkiewicza,dragon xxl,trapera też mogą być
10 gumy-mann's i relax

złe są zyłki yorka przegrubione i nie trwałe,

Użytkownik łukaszbp edytował ten post 23 październik 2007 - 14:57


#37 JPSt

JPSt

    Początkujący

  • Members
  • 3 postów

Napisano 14 listopad 2007 - 00:41

1. Wędzisko: GARBOLINO - Świetna jakość, wierność, trwałość / MIKADO - wykonanie, zawodność, łamliwe (zaobserwowane)
2. Kołowrotek: ABU GARCIA (Suveran, Cardinal Pro, Cardinal C3) - doskonałe, ponad zadowalające, hamulec, nawój / JAXON-MIKADO - choć w boju przeze mnie nie sprawdzone, nabyłem pogląd
3. Żyłka: STROFT/BERKLEY - wytrzymałe , miękkie / SNECK - mam zastrzeżenia co do wytrzymałości
4. Przyponówka: nie korzystam
5. Haczyk: GAMAKATSU - ostre, wystarczająco mocne / Główki z VMC - rozginalne
6. Wobler: SALMO - bez zarzutu, kapitalne przynęty / Zdarzyło się kilka no namów, zastrzeżeń firmowych nie mam
7. Plecionka: STREN - pierwsza klasa / Ewidentnie zła nie przytrafiła mi się (Wanted - dobry, odrobinę sznurkowaty)
8. Inne: Gumy: MANN's - nie śmiałbym skrytykować / JAXON - stalki, agrafki - fatalne, zawodne

#38 Kamil Z.

Kamil Z.

    Szajbus

  • Moderator
  • 8183 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wałbrzych/Wrocław
  • Zainteresowania:Wędkarstwo, sporty walki, muzyka

Napisano 14 listopad 2007 - 13:35

Wedzisko:Dobre:Konger,Robinson,rowniez Colmic.....slabe:Jaxon
Kolowrotek:dobre:Shimano,mam takze Lineaeffe(do spina)i sobie bardzo chwale,okuma...slabe:bazarowe imitacje
zylka:dobra:uzywam tylko Strofta(swietna jest)...slaba:york,jaxon
przyponowka:jesli juzuzywam to stroft
haki/glowki:do bocznego troka wystarcza kamatsu(tanie a troche sie tego urywa),a tak to gamakatsu,mustad,VMC,
woblery:dobre:salmo,D.A.M(mam jednego deep runner'a i jest skuteczny),rapala,wbrew ogolnej opinii Kamatsu(moze to ten 1 moj egzemplarz??icon_biggrin.gif)a takze chrzaszcze D.Mleczki..slabe:moje samorobki:D:D...narazie sie ucze dlubania:D
plecionki:nie stosuje...raz mialem kontakt z fireline barkley'a i byla ok
inne:dobre gumy:relax,manns,a takze zapomniane Lunker'y.....slabe:Ga-Ma
dobre blachy:stare dobre wahadla,obrotowki effezet,

Pozdrawiam
Kamil

Mój wędkarski blog:
http://zahaczeni.net/kamilfishingblog/


[color=#4169E1][b]Catch&Release!!



#39 arcio99

arcio99

    Szajbus

  • Members
  • 2335 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
  • Zainteresowania:wędkowanie, motoryzacja

Napisano 27 listopad 2007 - 21:06

Jestem na kupnie nowego zestawu gruntowego. Więc: wędka to bedzie konger carbonmax, młynek jakis Jaxon albo moze Catana, i do tego żyłka stroft lub sufix :] Co wy na to ? Najwiecej zastanawiam sie nad żyłką... :/
.....::::: !! WODOM CZEŚĆ !! :::::.....


Piszę poprawnie po polsku


#40 osiolek

osiolek

    Weteran

  • Members
  • 357 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Włocławek

Napisano 06 styczeń 2008 - 01:15

Plus
Wedziska : Mistrall [tanie i bd ] robinson [troche drozsze ale godne uwagi ] i niektore Jaxony
Kołowrotki Daiwa Regel [ dobra cena dobra jakosc ] (model dopisze puzniej jak pujde po pudelko do piwnicy icon_biggrin.gif
Zyłka : Robinson Premium [ troche droga ale za to zarąbista ]
Przyponówka : BALAX
Haczyk : Owner
Wobler : Rapala , Mikado (seria t-rex)
Pleciona : Nie uzywam
Zanęta : Gut-Mix ,

Minusy
Wedziska : York [SZAJS] Mikado [Wedki do bani poprostu..]
Kołowrotki : Golden [ Szyba sie psuja] Jaxon [ poprostu zal nie kołowrottek np seria Adventure]
Żyłka : Mikado Dino Monster [ straszna zyłka ]
Przyponowka : Patrz Wyzej
Haczyk : Kamatsu [ Tępaki]
Wobler : Jaxon [ ta firma chyba nawet skarpetki produkuje lol...]
Plecionka : Nie uzywam
Zanęta : TRAPER
Osiolek z forum - www.wyczyn.fora.pl TO NIE JA !! TO JEST OSZUST INTERNETOWY ! PROSZĘ O NIE KONTAKTOWANIE SIĘ Z NIM !!!!



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych