Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ostrowy tylko Ostrowy


312 odpowiedzi w tym temacie

#21 buxon

buxon

    Weteran

  • Members
  • 292 postów
  • Lokalizacja:Miedźno okolice Częstochowy
  • Zainteresowania:wędkarstwo,i rózne inne sporty

Napisano 06 marzec 2007 - 20:15

ja bylem w srode popielcowa w ciagu 1,5 h wyciagnolem przeszlo 20 plotek wiekszosc bez miary ale to dlatego ze robakow na haczyku niechcialo mi sie zmieniac bo bardzo wial wiatr i rece odpadaly jak zmienilem 3 razy to mialem 2 plotki okolo 20 cmi i jedna okolo 23 cm

#22 buxon

buxon

    Weteran

  • Members
  • 292 postów
  • Lokalizacja:Miedźno okolice Częstochowy
  • Zainteresowania:wędkarstwo,i rózne inne sporty

Napisano 11 marzec 2007 - 21:03

Wie ktos moze czy na tym oto zbiorniku odgrywaja sie jakies zawody?? Najlepiej jakbym mugl poprosic wiecej szczegulow

#23 matizek

matizek

    Weteran

  • Members
  • 142 postów
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisano 13 marzec 2007 - 19:40

Moje koło organizuje jedne zawody nocne w maju na Ostrowach i mysle, że nam tyłki odmarzną icon_biggrin.gif

Ortografia, chociaż w niewielkim stopniu poprawna, daje dużo satysfakcji ;)

#24 buxon

buxon

    Weteran

  • Members
  • 292 postów
  • Lokalizacja:Miedźno okolice Częstochowy
  • Zainteresowania:wędkarstwo,i rózne inne sporty

Napisano 13 marzec 2007 - 19:48

Raczej wtedy niebede na tych zawodach gdyz interesuja mnie jedynie splawikowe poniewaz w metodzie splawikowej czuje sie najpewniej

#25 matizek

matizek

    Weteran

  • Members
  • 142 postów
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisano 16 marzec 2007 - 16:08

Ale to są właśnie spławikowe, tylko że w nocy. Są 2 tygodnie po nich też spiningowe. To jest raczej niski szczebel rywalizacji i profesjonalistów nie będzie tam wielu (o ile wogóle będą). Raczej będzą zawody o wydzwięku towarzyskim icon_biggrin.gif

Ortografia, chociaż w niewielkim stopniu poprawna, daje dużo satysfakcji ;)

#26 matizek

matizek

    Weteran

  • Members
  • 142 postów
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisano 21 kwiecień 2007 - 14:20

Pora odświerzyć temat. Czy wie ktoś czy płotka wróciła tam już z tarła i bierze? Ewentualnie, czy bierze cokolwiek innego??

Ortografia, chociaż w niewielkim stopniu poprawna, daje dużo satysfakcji ;)

#27 Koleś

Koleś

    Początkujący

  • Members
  • 4 postów

Napisano 27 kwiecień 2007 - 19:10

W niedzielę wybieram się pierwszy raz na zbiornik Ostrowy. Będziemy łowić na spławik metodą odległościową, interesują mnie przede wszystkim karpie, karasie itp rybki icon_smile.gif

QUOTE(Harry @ sob, 19 sie 2006 - 03:02) Wyświetl post

Wzdłuż całego prawego brzegu(patrząc na tamę) idzie koryto rzeczki w odległości około 20 metrów od brzegu, w okolicach tamy koryto ucieka w stronę środka zbiornika.


W Ostrowach są dwie tamy, czy mógłbyś sprecyzować którą z nich masz na myśli? Wybieram się na ryby bardzo wcześnie, na łowisku będę mniej więcej o wschodzie słońca, chciałbym od razu wiedzieć w którym miejscy warto wędkować zamiast błądzić po ciemku. Myślę, że najlepiej byłoby łowić w korycie rzeki, czyli tam gdzie jest głębiej.

#28 matizek

matizek

    Weteran

  • Members
  • 142 postów
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisano 28 kwiecień 2007 - 12:50

Tama dzieli zbiornik na dwa mniejsze: płytki i mniejszy oraz ten większy i bardziej głęboki. Ostatnio wszyscy siedzieli na głębokim bo podobno na wędki wchodziły amury i karpie. Nie polecam tam metody odległościowej bo wszyscy łowią "na ciężko", dosyć daleko od brzegu (chociaż odległościówką mógłbyś dorzucić).

Ortografia, chociaż w niewielkim stopniu poprawna, daje dużo satysfakcji ;)

#29 Koleś

Koleś

    Początkujący

  • Members
  • 4 postów

Napisano 28 kwiecień 2007 - 20:37

Mimo wszystko preferuję spławik icon_cool.gif więc może spróbuję na dużym zbiorniku od strony południowej, tam gdzie rzeka wpada do zalewu.

#30 brzozaq

brzozaq

    Wędkarz

  • Members
  • 13 postów

Napisano 29 kwiecień 2007 - 13:33

W przyszłą niedzielę jadę na noc na Ostrowy. Chciałbym się dowiedziec jakie ryby ostatnimi czasy biorą tam najczęściej i jaką metodą najlepiej łowić. Z góry dziękuje za odpowiedź. icon_smile.gif

#31 matizek

matizek

    Weteran

  • Members
  • 142 postów
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisano 06 maj 2007 - 14:33

W nocy to tam na ciężko karaś i ewentualnie linek. Karpi już tam za dużo nie ma albo nie biorą bez długiego nęcenia.

Ortografia, chociaż w niewielkim stopniu poprawna, daje dużo satysfakcji ;)

#32 brzozaq

brzozaq

    Wędkarz

  • Members
  • 13 postów

Napisano 11 maj 2007 - 21:52

No ale koleś na tych zawodach co zajął 1 miejsce miał takiego fajnego amurka koło 6kg. icon_smile.gif mi niestety nic się nie udało zdobyć icon_sad.gif

#33 matizek

matizek

    Weteran

  • Members
  • 142 postów
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisano 16 maj 2007 - 18:30

O amurku słyszałem. Ogólnie jednak charakter zawodów był nastawiony na konsumpcje tylko jednej ryby- śledzika na zagrychę icon_biggrin.gif Tak serio to ja nie byłem.

Ortografia, chociaż w niewielkim stopniu poprawna, daje dużo satysfakcji ;)

#34 buxon

buxon

    Weteran

  • Members
  • 292 postów
  • Lokalizacja:Miedźno okolice Częstochowy
  • Zainteresowania:wędkarstwo,i rózne inne sporty

Napisano 22 maj 2007 - 19:14

jak sie niemyle sa zawody 6 czerwca splawikowe do dzieci w wieku okolo chyba 8 i troszke wiecej lub mniej lat. 13 maja (jak sie nie myle) tez byly zawody o puchar kola ostrow ... moglem jechac ale wybralem wyjazd nad rzeke odre gdzie tez zbytnio niepolapalem... a nad zalew ostrowy bede jezdzil tylko prawdopodobnie jak beda zawody bo ostatnio niema po co tam jechac (choc mam okolo 7km nad ten zbiornik)... a jesli chodzi o splawiczek na duzym zbiorniku to mozna sprubowac na miejscu od strony asfaldu przy tamie(ktora dzieli dwa zbiorniki) jakies 200-300 m od tamy moze wiecej ale odrazu za duza skarpa do wody.... ewentualnie mozna sie przesunac 50 m w strone plazy i lapac w nurcie rzeki... ewentualnie mozna sprubowac gdzies w okolicach plazy tam mozna jazia zlapac lubi jakas wieksza plotke... lecz moim zdaniem na splawik bedzie ciezko cos chycic w miare do wziecia... poleceam tam w tej poze metode gruntowa ktorej osobiscie nienawidze bo kocham splawiczek... juz szykuje sie na wyjazd nad odre bo tam mozna troche jazi zlapac powyzej 30 cm (ostatnio znajomy zlapal jazia 48 cm, moj rekord to narazie 37 cm na tamtym lowisku)

Jak ktos bedzie wiedzial czy rybka na ostrowach bierze juz na splawiczek to niech pisze bo bym sie wybral...

#35 brzozaq

brzozaq

    Wędkarz

  • Members
  • 13 postów

Napisano 24 maj 2007 - 21:51

CYTAT(matizek @ śro, 16 maj 2007 - 21:30) Wyświetl post
O amurku słyszałem. Ogólnie jednak charakter zawodów był nastawiony na konsumpcje tylko jednej ryby- śledzika na zagrychę icon_biggrin.gif Tak serio to ja nie byłem.



Heh z tym śledzikiem na zagrychę to dokładnie było tak jak mówisz icon_biggrin.gif ale ogólnie było ok icon_biggrin.gif

#36 buxon

buxon

    Weteran

  • Members
  • 292 postów
  • Lokalizacja:Miedźno okolice Częstochowy
  • Zainteresowania:wędkarstwo,i rózne inne sporty

Napisano 16 luty 2008 - 18:55

chcialem odswiezyc ten temat...
Jak tam sie sprawa ma na ostrowach?? Bierze cos czy nie bardzo?? Co prawda sam muglbym sprawdzic bo niedaleko mam ale u nas jakas epidemia panuje i zlapalem lekkie przeziembienie ...icon_sad.gificon_sad.gif jak sie wylecze to zamierzam o ile pogoda pozwoli odwiedzic tamtejsze tereny.... icon_smile.gif

#37 matizek

matizek

    Weteran

  • Members
  • 142 postów
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisano 16 luty 2008 - 23:21

Jak na razie nie jeżdżę bo nie zabuliłem naszemu związkowi icon_razz.gif Słyszałem, że są duże szanse na dużego okonia z brzegu, a płotki mają pasożyty i to w znacznej części populacji na tym zbiorniku. Łowili je duże, ale zainfekowane icon_neutral.gif

Ortografia, chociaż w niewielkim stopniu poprawna, daje dużo satysfakcji ;)

#38 buxon

buxon

    Weteran

  • Members
  • 292 postów
  • Lokalizacja:Miedźno okolice Częstochowy
  • Zainteresowania:wędkarstwo,i rózne inne sporty

Napisano 17 luty 2008 - 13:48

nom slyszalem ze z plotki niebardzo nadawaja sie do sporzycia ale koniec koncow to i tak wiekszosc ryb wypuszczam bo nieprzepadam za potrawami rybnymi icon_sad.gificon_sad.gif Tylko teraz niewiadomo czy zalew nie jest zamarzniety??

#39 brzozaq

brzozaq

    Wędkarz

  • Members
  • 13 postów

Napisano 05 maj 2008 - 19:02

Ja wybieram się w niedzielę na ostrowy na spinning, nie wiecie co tam sie dzieje? Jak coś bierze?

#40 buxon

buxon

    Weteran

  • Members
  • 292 postów
  • Lokalizacja:Miedźno okolice Częstochowy
  • Zainteresowania:wędkarstwo,i rózne inne sporty

Napisano 06 maj 2008 - 18:44

oj to czekam na relacje jak tam polapales na ten spinning... Znaczy jesli chodzi o drapieznika to przy moim ostatim wypadzie bylo widac ze goni rybki...



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych