Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zestaw karpiowy - nowicjusz

2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafii

Rafii

Początkujący

• Members
  • 1 postów

Napisano 20 sierpień 2017 - 12:08

Witam wszystkich kolegów forumowiczów :smile:

Tak jak w temacie - jestem nowicjuszem w karpiowaniu (w wędkowaniu mam już jakiś staż), wziąłem się za te klocki, ponieważ tak zwyczajnie spodobało mi się karpiowanie.

Tak więc udałem się pewnego dnia do wędkarskiego zakupić potrzebny sprzęt ... wędka, kołowrotek itp itd. Wróciwszy do domu zdałem sobie sprawę, że nie umiem związać zestawu karpiowego ...

W sklepie wędkarskim otrzymałem coś takiego (patrz załącznik) - widać tam gotowy przypon karpiowy z włosem, prawdopodobnie rurkę antysplątaniową z jakimś klipsem czy jakkolwiek można to nazwać no i ciężarek 80 g.

Mam do was prośbę - czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak mam zawiązać taki zestaw ? Jestem w tym zielony i bardzo bym prosił żeby ktoś mi to wytłumaczył - z góry bardzo dziękuję.

Pozdrawiam, Rafii :wink:

Załączone miniatury

• zestaw karpiowy.jpg

#2 Xion

Xion

Weteran

• Members
  • 363 postów

Napisano 24 sierpień 2017 - 17:15

Witam wszystkich kolegów forumowiczów :smile:

Tak jak w temacie - jestem nowicjuszem w karpiowaniu (w wędkowaniu mam już jakiś staż), wziąłem się za te klocki, ponieważ tak zwyczajnie spodobało mi się karpiowanie.

Tak więc udałem się pewnego dnia do wędkarskiego zakupić potrzebny sprzęt ... wędka, kołowrotek itp itd. Wróciwszy do domu zdałem sobie sprawę, że nie umiem związać zestawu karpiowego ...

W sklepie wędkarskim otrzymałem coś takiego (patrz załącznik) - widać tam gotowy przypon karpiowy z włosem, prawdopodobnie rurkę antysplątaniową z jakimś klipsem czy jakkolwiek można to nazwać no i ciężarek 80 g.

Mam do was prośbę - czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak mam zawiązać taki zestaw ? Jestem w tym zielony i bardzo bym prosił żeby ktoś mi to wytłumaczył - z góry bardzo dziękuję.

Pozdrawiam, Rafii :wink:

z tego co masz