Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie przynęty?

6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gufi

Gufi

Początkujący

• Members
  • 1 postów

Napisano 03 październik 2016 - 21:42

Witan jestem początkującym spinningistą wiec chcialem sie zapytać jakie gumy na:
Szczupaka- rippery czy twistery
Sandacz- rippery czy twistery
Okoń- rippery czy twistery
Boleń- rippery czy twistery
Kleń- bardziej na obrotówki czy na gumy?
Jaź-rippery czy twistery
.
.
.
.
Jakie tez polecacie główki jigowe na odre ponieważ jeden Pan mówił że najlepsze są 13-20gram ale nie jestem pewniem, bo na youtube jak ogladalem to mowili ze 5-8 gram i nie wiem kto mnie w błąd wprowadził...
.
.
.
.
I jakie polecacie najlepiej gumy jak by ktoś mógł to niech ktos podeśle linki do sklepów z tymi gumami :)
.
.
.
.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)
.
.
.
.
.
Mój kij to Wędka JAXON Arcadia spinning 240/5-25g

#2 Kretysław

Kretysław

Początkujący

• Members
  • 8 postów

Napisano 05 październik 2016 - 14:40

Zacznijmy od twojego pytania. Jest ono źle zadane, nie można jednoznacznie powiedzieć, co jest lepsze ripper czy twister. Są skonstruowane inaczej, inna jest też ich praca w wodzie. Większe znaczenie ma ich wielkość i kolorystyka. To nie jest drogie, kup sobie po kilka ripperów i twisterów, w różnych kolorach i wielkościach. Dobierz do tego główki jigowe. Jeśli chcesz łowić płytko lub na płytkim łowisku, wybierz lżejszą główkę jigową. Jak jest głębiej, chcesz łowić blisko dna, to należy użyć cięższej główki jigowej. Takie rzeczy najlepiej kupić w sklepie wędkarskim lub po prostu na bazarze. Wysyłka przez internet będzie kosztowała tyle co kilkanaście przynęt.

#3 Kretysław

Kretysław

Początkujący

• Members
  • 8 postów

Napisano 05 październik 2016 - 14:54