Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fałszywe Branie Na Rzece

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ignus

Ignus

Weteran

• Members
  • 252 postów

Napisano 10 maj 2015 - 13:37

Witam !

Od niedawna zacząłem jeździć nad rzekę, spróbowałem też gruntu w którym jestem dość zielony i pojawił się pierwszy problem - chodzi o sygnalizacje brania.

W rzece często płyną jakieś gałęzie, patyki etc. które haczą o żyłkę sygnalizując branie. Parę razy się zrywałem i zacinałem a to był tylko patyk czy gałąź.

Tak samo bieg rzeki powoli podnosi mi ciągle policjanta jak by ściągał żyłkę w bok.

Jak sobie radzić z takim problemem? jakie Wy macie metody?

#2 CinCinek

CinCinek

Weteran

• Members
  • 427 postów
  • Zainteresowania:Spławik, Spining

Napisano 12 maj 2015 - 09:57

Mówiąc "policjant" sądzę, że masz na myśli sygnalizator brań przyczepiany do żyłki, który na rzecze niestety się nie sprawdzi. Łowiąc z gruntu na rzece najlepiej sprawdzają się wędki z drgającą szczytówką, która sygnalizuje brania.

Co do fałszywych brań to trzeba obserwować wodę, ustawić szczytówkę blisko tafli wody czym zminimalizuje się ilość zahaczeń o żyłkę. Z biegiem czasu zaczniesz widzieć różnicę brania "patyka" od brania ryby.

#3 Ignus

Ignus

Weteran

• Members
  • 252 postów

Napisano 12 maj 2015 - 11:15

Dzięki za pomoc icon_smile.gif

Ostatnio trochę dociążyłem policjanta i było już lepiej. Ale przerzucę się na szczytówkę icon_smile.gif
Ceterum censeo Calisia delendam esse

#4 CinCinek

CinCinek

Weteran

• Members
  • 427 postów
  • Zainteresowania:Spławik, Spining

Napisano 12 maj 2015 - 11:19

Widziałem kiedyś, że ktoś łowił na rzece ze swingerem:

#5 A_post_oł

A_post_oł

Szajbus

• Members
  • 1049 postów
  • Zainteresowania:ryby też

Napisano 12 maj 2015 - 17:11

Niestety na rzece nie sprawdzaja sie podwieszane wskaźniki brań (policjant).