Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wybor Kolowrotka Spinningowego

23 odpowiedzi w tym temacie

#1 m16

m16

Początkujący

• Members
  • 5 postów

Napisano 09 sierpień 2014 - 23:28

Witam serdecznie.
Wedkarstwem zajmuje sie od… 2 miesiecy icon_biggrin.gif
Na chwile obecna moj sprzet to:
Daiwa sweepfire spin 240cm
Kolowrotek: Shakespeare sigma 40 FD

O ile z wedki jestem baaardzo zadowolony to kolowrotek moglby byc ciut lepszy. Ma on jeszcze jedna ceche ktora jest dla mnie meczaca - chodzi o hamulec - zdecydowanie bardziej odpowiada mi jesli znajduje sie on z tylu.

Jako, ze jestem totalnym amatorem to nie bardzo mam pojecie ktore modele sa cos warte.

Kolowrotek bedzie uzywany tylko do spinningu.

Kwota do wydania … hmmm…. mysle, ze za 200-250zl znajde juz cos przyzwoitego ?

PS: Nie wiem czy ma to znaczenie ale uzywam plecionki power pro 13 kg, 0.19
PS2: Przepraszam za brak polskich znakow ale niestety ich nie mam :/

Pozdrawiam

#2 Arrow

Arrow

Wędkarz

• Members
  • 43 postów

Napisano 10 sierpień 2014 - 14:47

Cześć

W tym temacie polecę Ci kołowrotek, który jest ze mną już od prawie trzech sezonów i służy mi przy łowieniu szczupaków. Kupowałem go za ponad 200zł ale teraz widziałem nawet ofertę za 160zł. Jest to mianowicie kołowrotek Robinson Silver RD 3011. Nie będę Ci tu wypisywał suchych informacji o łożyskach itp. Po prostu jako wędkarz jestem z niego bardzo zadowolony, nie zawiódł mnie ani razu a czasami bywało ciężko, szczególnie w mroźne listopadowe poranki.

#3 m16

m16

Początkujący

• Members
  • 5 postów

Napisano 10 sierpień 2014 - 22:01

Dzieki za podpowiedz. Z jak to okresliles "suchych informacji" wyglada niezle. A powiedz mi czy lowisz nim z uzyciem zylki czy plecionki ?
Pozdrawiam

#4 Arrow

Arrow

Wędkarz

• Members
  • 43 postów

Napisano 11 sierpień 2014 - 08:05