Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zestaw Karp - Co Sądzicie ?

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mastaf

Mastaf

Wędkarz

• Members
  • 10 postów

Napisano 11 maj 2014 - 23:16

Witam , Jestem początkujący i wybieram się w weekend na staw i nastawiam się na karpie, Co sądzicie o takim zestawie ?

Wędka Karpiowa 3,6m
Żyłka Jaxon 0,18
Sprężyna Zanętowa 21cm z dociążeniem 10g
Zanęta PERFORMANCE KARP Gut Mix + Atraktor w płynie Aromamix Sweet Corn + 1 opakowanie kukurydzy miód
Przypon karpiowy Nr 4
Kulki Proteinowy 16 Konopne + dip

#2 arek2202

arek2202

Szajbus

• Members
  • 1116 postów
  • Zainteresowania:Grunt, Spławik,Spinning

Napisano 12 maj 2014 - 07:26

Poza kulkami konopnymi (do których trzeba rybkę przyzwyczaić) wszystko jest ok icon_wink.gif
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

#3 Mastaf

Mastaf

Wędkarz

• Members
  • 10 postów

Napisano 12 maj 2014 - 09:07

Jakie kulki byś najbardziej polecał ,jaki smak ? bo na te łowisko co się wybieram będę tam pierwszy raz.

#4 arek2202

arek2202

Szajbus

• Members
  • 1116 postów
  • Zainteresowania:Grunt, Spławik,Spinning

Napisano 12 maj 2014 - 11:48

Jeżeli nie masz pewności, ze tamtejsze ryby znają kulki, to je sobie podaruj, ale jeżeli miały z tym styczność to może truskaweczka i np. jakiś smrodzik (halibut) itp.
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

#5 Mastaf

Mastaf

Wędkarz

• Members
  • 10 postów

Napisano 12 maj 2014 - 14:16

Znajomi tam jeżdżą i łowią na kulki więc karpie mają styczność z tą przynętą , a co byś polecił z przynęt oprócz kulek ?

#6 jaguar56

jaguar56

Szajbus

• Members
  • 2995 postów
  • Zainteresowania:Wędkarstwo, herpetologia