Skocz do zawartości

Zdjęcie

Minnkota Traxxis55v

3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bogi124

bogi124

Wędkarz

• Members
  • 91 postów

Napisano 27 kwiecień 2014 - 11:07

Przywiozłem z USA sobie silnik z maximizerem jak w temacie.Dzisiaj chciałem nim pierwszy raz wypłynąć i tu powstała obawa.Podczas podłączania do aku. zauważyłem że lekko iskrzy na klemach.Żeby go przewieźć samolotem musiełem go trochę rozebrać,wydaje się że wszystko złożyłem dobrze.Nie znam się na tym,może wśród kolegów są elektronicy i powie mi ktoś czy mogę nim wypłynąć czy szukać przyczyny.Może ten silnik pobierać prąd mimo że manetka jest w pozycji OF?. czyżby to jakiś stan czuwania?
Jak temat nie w odpowiednim dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie w odpowiednie miejsce.

#2 bogi124

bogi124

Wędkarz

• Members
  • 91 postów

Napisano 11 maj 2014 - 18:55

Tego problemu z iskrzeniem nie ma,po prostu tak ma być.Dzisiaj cały dzień pływałem i aku nie rozładowane.Silnik sprawuje się super ALE.. obroty sa odwrotne tzn. jak dam do przodu to płynie do tyłu i odwrotnie.wszystko podłączone jak należy,kabli żadnych nie odłączałem, jedynie odkręcałem tą część z magnesami i śróbą bo nie miescił się w trnsporcie jak wracałem ze stanów.Co to moze być? że śróba kręci odwrotnie.

#3 Kamil Z.

Kamil Z.

Szajbus

• Moderator
  • 8183 postów
  • Zainteresowania:Wędkarstwo, sporty walki, muzyka

Napisano 11 maj 2014 - 20:29

Samo iskrzenie myślałem, że spowodowane jest zbyt luźnym zamocowaniem klem do akumulatora. Jednak te odwrotne obroty to już chyba kwestia Twojej ingerencji. A nie wiem, czy PL serwis będzie chciał coś robić(nawet odpłatnie) skoro sam w nim grzebałeś. A znowu skasować mogą zdrowo...
Pozdrawiam
Kamil

Mój wędkarski blog:
http://zahaczeni.net/kamilfishingblog/

[color=#4169E1][b]Catch&Release!!

#4 bogi124

bogi124

Wędkarz

• Members
  • 91 postów

Napisano 11 maj 2014 - 21:40