Skocz do zawartości

Zdjęcie

Łowienie Karpi - Kilka Pytań

9 odpowiedzi w tym temacie

#1 HerbataSaga

HerbataSaga

Wędkarz

• Members
  • 14 postów

Napisano 18 sierpień 2013 - 12:28

Witam, jestem początkującym wędkarzem , niedaleko mnie jest łowisko wędkarskie w Starzawie . Jest to staw o głębokości około 2 metrów albo i mniej. O dnie nie wiem nic ale raczej jest muliste z tego co wiem od pracowników.

Chciałbym tam połowić karpie i teraz moje pytanie jaki powinien być zestaw.

Oglądałem jakieś poradniki , zestaw taki: zyłka główna > rurka antysplątaniowa z koszyczkiem> stoper gumowy, przypon z włosiem

wiele osób mówi że koszyczek jest nie potrzebny ( więc tu proszę o wasze zdanie na temat tego zestawu)

Koleje pytanie - Jaka powinna być :w ielkość koszyczka i rurki , oraz jaki wybrać rozmiar żyłki i haczyka.

Kolejny zestaw z którym się napotkałem to zestaw samozacinający , o nim nie mam w ogóle żadnego pojęcia icon_smile.gif

Bardzo liczę na waszą pomoc , mam nadzieje że wytłumaczycie mi to :)

#2 wiselka

wiselka

Weteran

• Members
  • 791 postów

Napisano 18 sierpień 2013 - 20:14

Kliknij w link pod postem na na moim kanale znajdziesz trochę informacji o zestawie karpiowym. Jak będziesz miał jeszcze jakieś wątpliwości to pomogę.

#3 HerbataSaga

HerbataSaga

Wędkarz

• Members
  • 14 postów

Napisano 18 sierpień 2013 - 20:25

Ok, dzięki zabieram się za oglądanie

#4 masqo

masqo

Weteran

• Members
  • 270 postów

Napisano 18 sierpień 2013 - 20:34

CYTAT(HerbataSaga @ nie, 18 sie 2013 - 15:28) Wyświetl post
Witam, jestem początkującym wędkarzem , niedaleko mnie jest łowisko wędkarskie w Starzawie . Jest to staw o głębokości około 2 metrów albo i mniej. O dnie nie wiem nic ale raczej jest muliste z tego co wiem od pracowników.

Chciałbym tam połowić karpie i teraz moje pytanie jaki powinien być zestaw.

Oglądałem jakieś poradniki , zestaw taki: zyłka główna > rurka antysplątaniowa z koszyczkiem> stoper gumowy, przypon z włosiem