Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaka Wędka Dla 10-cio Latka?

16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cathy

Cathy

Początkujący

• Members
  • 1 postów

Napisano 10 grudzień 2012 - 18:54

Witam.
Nie zlinczujcie mnie za założenie tego tematu, jeśli się powtarza.
Potrzebuje waszej pomocy! Potrzebuje kupić wędkę na prezent dla 10-cio latka. Jestem wolontariuszką i jestem tylko pośrednikiem pomiędzy darczyńcą a chłopcem. Jako, że nie znam się na wędkarstwie nic a nic, ani nawet nie znam nikogo kto by się tym pasjonował postanowiłam poprosić was o poradę. Nie zrozumcie mnie źle, że idę na łatwiznę, ale muszę zamówić na necie bądź kupić w sklepie stacjonarnym coś jak najszybciej, a boje się że ktoś mi wciśnie byle szmelc i nawet nie będę wiedziała o tym.
Macie jakieś rady, coś godnego polecenia? Może jakieś linki?
Zapomniałam wspomnieć o bardzo istotnej kwestii a mianowicie, że środki jakimi dysponuje to 100zł. Dam rade kupić coś sensownego za te pieniądze? Może jakąś tańszą wędkę + jakieś akcesoria wędkarskie? Na co zwracać uwagę?

#2 kux

kux

Wędkarz

• Members
  • 83 postów

Napisano 11 grudzień 2012 - 00:06

ale to ma byc sama wędka, czy kompletna w sensie kołowrotek, żyłka, haczyki itd?

#3 RYB@

RYB@

Wędkarz

• Members
  • 30 postów
  • Zainteresowania:WĘDKARSTWO I MOTOCYKL

Napisano 11 grudzień 2012 - 10:38

Jeżeli to ma być pierwsza wędka dla tego chłopca to moim zdaniem nie ma co pchać się w drogi sprzęt niech połowi trochę i będzie wiadomo czy warto wydać pieniążki na coś lepszego za 100 zł. można kupić kompletny sprzęt NO NAME jak dla nowicjusza.

Pozdrawiam

#4 mikeus

mikeus

Weteran

• Members
  • 904 postów

Napisano 11 grudzień 2012 - 11:35

Wiataj!