Skocz do zawartości


Zdjęcie

Lód, Sztuki, Sezon 2012/13(przygotowania)


110 odpowiedzi w tym temacie

#41 robisum1

robisum1

    Wędkarz

  • Members
  • 59 postów

Napisano 10 grudzień 2012 - 21:43

CYTAT(rusek @ pon, 10 gru 2012 - 23:06) Wyświetl post
Siema to znowu ja hehe. Dzięki za odp i tu mam pytanko znalazłem świder fajny Tonar 15cm ale coś tani od innych jakie znalazłem i tuu moje pytanie czy oby oryginalny?
http://kiwok.pl/swid...yginal-p-8.html

Cześć Moj wygląda identycznie czy jest oryginalny nie wiem ,ale wiem ze sprawuje się idealnie a i ja mam 13cm . Kosztował coś około 150zl w wawie na radzyminskiej.

#42 szydlos

szydlos

    Weteran

  • Members
  • 178 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Olsztyn,Grajewo
  • Zainteresowania:rybki

Napisano 11 grudzień 2012 - 13:30

w tym sklepie kiwok.pl ja tez kupowalem napewno jest orginalny

#43 wilczor

wilczor

    Wędkarz

  • Members
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Olsztyn

Napisano 11 grudzień 2012 - 19:06

CYTAT(szydlos @ wto, 11 gru 2012 - 16:30) Wyświetl post
w tym sklepie kiwok.pl ja tez kupowalem napewno jest orginalny

tez mam z kiwoka.pl swiderek i smiga jak zloto nie jest to jakis bubel z marketu

#44 toma17

toma17

    Wędkarz

  • Members
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 11 grudzień 2012 - 20:13

Chłopaki ja pierwsze wypady na rybki? Jutro się wybieram na pierwsze połowy w tym sezonie. U mnie lód ma jakieś 10cm więc już można łowić icon_smile.gif

Użytkownik toma17 edytował ten post 11 grudzień 2012 - 20:14


#45 Kamil Z.

Kamil Z.

    Szajbus

  • Moderator
  • 8183 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wałbrzych/Wrocław
  • Zainteresowania:Wędkarstwo, sporty walki, muzyka

Napisano 11 grudzień 2012 - 20:29

CYTAT(toma17 @ wto, 11 gru 2012 - 21:13) Wyświetl post
Chłopaki ja pierwsze wypady na rybki? Jutro się wybieram na pierwsze połowy w tym sezonie. U mnie lód ma jakieś 10cm więc już można łowić icon_smile.gif

Wątek do chwalenia się efektami połowów icon_smile.gif

http://www.splawik.c...12-2013___38639
Pozdrawiam
Kamil

Mój wędkarski blog:
http://zahaczeni.net/kamilfishingblog/


[color=#4169E1][b]Catch&Release!!



#46 tomekgrzybowski

tomekgrzybowski

    Początkujący

  • Members
  • 1 postów

Napisano 12 grudzień 2012 - 10:39

Witam jestem tu nowy. Nazywam sie Tomasz Grzybowski mam w planach w tym roku pierwszy raz w zyciu wyskoczyc na lod. Jaki sprzet bedzie mi potrzebny ==> jestem calkiem zielony w tym temacie chyba ze ktos z uzytkownikow posiada gdzies w piwnicy stary zakurzony sprzet z miala checia przyjme na moje poczatki do nauki. Za jakakolwiek pomoc bede bardzo wdzieczny Pozdrawiam Tomasz Grzybowski

#47 rusek

rusek

    Weteran

  • Members
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mikołajki

Napisano 12 grudzień 2012 - 15:39

CYTAT(Kamil Z. @ wto, 11 gru 2012 - 23:29) Wyświetl post
Wątek do chwalenia się efektami połowów icon_smile.gif

http://www.splawik.c...12-2013___38639

Nie wiem po co ten temat zawsze tutaj każdy pisał i wklejał zdj ale jak tam uważasz 1 temat rozbijasz na dwa icon_biggrin.gif. Dzięki wszystkim co do opisania jakości świdra ze sklepu kiwok icon_smile.gif

#48 Kamil Z.

Kamil Z.

    Szajbus

  • Moderator
  • 8183 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wałbrzych/Wrocław
  • Zainteresowania:Wędkarstwo, sporty walki, muzyka

Napisano 12 grudzień 2012 - 18:30

CYTAT(rusek @ śro, 12 gru 2012 - 16:39) Wyświetl post
Nie wiem po co ten temat zawsze tutaj każdy pisał i wklejał zdj ale jak tam uważasz 1 temat rozbijasz na dwa icon_biggrin.gif. Dzięki wszystkim co do opisania jakości świdra ze sklepu kiwok icon_smile.gif

Jak sam wątek brzmi- przygotowania. Dyskutujemy o metodach, sprzęcie, sposobach. A od opisywania relacji znad wody są oddzielne wątki. Podobnie jak w innych działach odnośnie różnych metod.


Pozdrówka
Kamil
Pozdrawiam
Kamil

Mój wędkarski blog:
http://zahaczeni.net/kamilfishingblog/


[color=#4169E1][b]Catch&Release!!



#49 rogalk

rogalk

    Wędkarz

  • Members
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ełk

Napisano 12 grudzień 2012 - 20:21

CYTAT(tomekgrzybowski @ śro, 12 gru 2012 - 13:39) Wyświetl post
Witam jestem tu nowy. Nazywam sie Tomasz Grzybowski mam w planach w tym roku pierwszy raz w zyciu wyskoczyc na lod. Jaki sprzet bedzie mi potrzebny ==> jestem calkiem zielony w tym temacie chyba ze ktos z uzytkownikow posiada gdzies w piwnicy stary zakurzony sprzet z miala checia przyjme na moje poczatki do nauki. Za jakakolwiek pomoc bede bardzo wdzieczny Pozdrawiam Tomasz Grzybowski

Skąd jesteś. Taką samoróbkę wędkę mogę sprezentować jednak od razu zaznaczam że nie grzeszy urodą i jest długa i elastyczna. Mi służyła do połowu leszcza .Ma kiwok jednak na mormyszkę i to w dodatku do nauki ciut za długa.Około 60 cm.Atutem to jej elastyczność .Na zbiorniku do 10m głębokości zatniesz wszystko nawet na cienkiej żyłce i amortyzuje ładnie udeżenia i odjazdy podczas holu. Na większej głębokości jej elastyczność może utrudnić zacięcie.W pierwszym lepszym sklepie skompletujesz zestaw na lód za 50-70 zł. Po sezonie sam spostrzeżesz że najwięcej kosztują mormyszki bo nawet za "byle co" z wolframu trzeba dać 8 zł a szczupaczki mają to do siebie że obgryzają zawsze te najdroższe. Filmy jak łowić masz na you tub. Na dzień dobry takie coś nawet ci wystarczy http://allegro.pl/na...2853458207.html . Kołowrotek zmienisz z czasem na lepszy a żyłkę i tak co sezon wymieniasz chyba że dużo połowisz to dwa razay na sezon bo od początku naucz się że po dłuższym i cięższym holu przewiązuj mormyszki .To tak na początek. Na mormyszkę zakładaj ochotkę żywą a jak nie mają w najbliższym sklepie to kup sobie Barkleya sztuczną to przyda ci się i na lato.

Tu zgrabniejszy zestaw http://allegro.pl/we...i2854998812.htm Sorki za post pod postem ale po prubie edycji napisało mi drugi post cytując tylko.

Użytkownik rogalk edytował ten post 12 grudzień 2012 - 20:46


#50 rusek

rusek

    Weteran

  • Members
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mikołajki

Napisano 12 grudzień 2012 - 21:14

CYTAT(Kamil Z. @ śro, 12 gru 2012 - 21:30) Wyświetl post
Jak sam wątek brzmi- przygotowania. Dyskutujemy o metodach, sprzęcie, sposobach. A od opisywania relacji znad wody są oddzielne wątki. Podobnie jak w innych działach odnośnie różnych metod.
Pozdrówka
Kamil

Odsyłam do poprzednich tematów
Pozdówka : )

#51 kksm

kksm

    Weteran

  • Members
  • 996 postów

Napisano 13 grudzień 2012 - 16:04

Moderatora odsyłasz? Chłopie!

Zwyczaje się zmieniają i tutaj wiec nie widzę, w czym problem.

#52 esox2b

esox2b

    Szajbus

  • Members
  • 1529 postów
  • Lokalizacja:----------

Napisano 13 grudzień 2012 - 16:50

CYTAT(kksm @ czw, 13 gru 2012 - 19:04) Wyświetl post
Moderatora odsyłasz? Chłopie!

Zwyczaje się zmieniają i tutaj wiec nie widzę, w czym problem.


Do tej pory wystarczał mi jeden temat, który stopniowo przechodził - wraz z rozwijającym się sezonem - z przygotowań w relacje z połowów,ale jak nowy ma usprawnić , rozjaśnić czy jak zostało napisane jedynie chwalić się, to niech se będzie.
I tak gdzie zamieścić swoje relacje (w obu tematach jest to zasadne) będzie zależeć od piszącego.


#53 robson5

robson5

    Weteran

  • Members
  • 267 postów

Napisano 16 grudzień 2012 - 07:52

Panowie a jak sytuacja na mazurskich akwenach???, wiem że to jeszcze za szybko, ale wie ktoś może czy Śniardwy skute już lodem???

#54 szydlos

szydlos

    Weteran

  • Members
  • 178 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Olsztyn,Grajewo
  • Zainteresowania:rybki

Napisano 16 grudzień 2012 - 19:16

CYTAT(robson5 @ nie, 16 gru 2012 - 08:52) Wyświetl post
Panowie a jak sytuacja na mazurskich akwenach???, wiem że to jeszcze za szybko, ale wie ktoś może czy Śniardwy skute już lodem???

przyłanczam sie do zapytania moze ktos mieszka w okolicy .

#55 korgan

korgan

    Weteran

  • Moderator
  • 860 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Piasutno
  • Zainteresowania:Wędkarstwo morskie i śródlądowe

Napisano 17 grudzień 2012 - 12:13

CYTAT(rusek @ śro, 12 gru 2012 - 21:14) Wyświetl post
Odsyłam do poprzednich tematów
Pozdówka : )


Rusek, usuń z tematu "(przygotowania)" i będzie ok icon_wink.gif

Dziubas, wpadnięcie do wody w samych spodniach, bez kurtki kombinezonu wypornościowego może być niebezpieczne- nogi pójdą do góry, a tułów z głową pod wodę...
Mam imaxa jak ten z aukcji- super kombinezon. Daiwę kiedyś mierzyłem i za choinkę bym nie kupił, była akurat 1cz i strasznie krępowała ruchy, ale to może tylko wrażenie przymierzającego, a w użyciu jest inaczej.

Maciek, ja również zrezygnowałem z niedzielnych połowów we Władku, ale na lód niestety nie dane mi było wstąpić, może w przyszły weekend...

#56 rusek

rusek

    Weteran

  • Members
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mikołajki

Napisano 17 grudzień 2012 - 14:59

CYTAT(korgan @ pon, 17 gru 2012 - 15:13) Wyświetl post
Rusek, usuń z tematu "(przygotowania)" i będzie ok icon_wink.gif

A widzisz nie pomyślałem icon_biggrin.gif. Już to zmieniłem tylko zawsze to było i jakoś nikt nie narzekał ;p. Widać ktoś zazdrości tematu i zakłada podobny ale tam jak kto chce mam nadzieje, że ludzie i tak będą zaglądać tutaj już z przyzwyczajenia icon_biggrin.gif. U mnie pogoda nie cieszy niestety pare dni -3 potem jeden -6 wczoraj 0 : / . Jedynie ten tydzień fajnie się zapowiada ma być dobry mrozik nawet do -19 ale to dopiero w sobote icon_smile.gif. Ogólnie wnioskując z pogody na tvp to jedynie ta część Polski w której mieszkam ma mieć ujemne temperatury więc się cieszę bo akurat święta to może mrozić! icon_biggrin.gif

#57 Kamil Z.

Kamil Z.

    Szajbus

  • Moderator
  • 8183 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wałbrzych/Wrocław
  • Zainteresowania:Wędkarstwo, sporty walki, muzyka

Napisano 17 grudzień 2012 - 16:03

Zachęcam do dalszej dyskusji o naszych przygotowaniach, patentach i trickach podczas łowienia na lodzie.

Posty o kombinezonach przeniesiony do adekwatnego tematu:
Kombinezon

Opisy i relacje z lodowej tafli:
Podlodowe


Na pewno ułatwi to przeglądanie forum i korzystanie z zasobów zgromadzonej tu wiedzy.


Pozdrawiam
Kamil
Pozdrawiam
Kamil

Mój wędkarski blog:
http://zahaczeni.net/kamilfishingblog/


[color=#4169E1][b]Catch&Release!!



#58 rusek

rusek

    Weteran

  • Members
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mikołajki

Napisano 17 grudzień 2012 - 16:19

Po co reklamujesz tamto coś? Każdy może przecież sobie znaleźć co go interesuje.

Użytkownik rusek edytował ten post 17 grudzień 2012 - 16:21


#59 robson5

robson5

    Weteran

  • Members
  • 267 postów

Napisano 17 grudzień 2012 - 22:50

CYTAT(rusek @ pon, 17 gru 2012 - 15:59) Wyświetl post
A widzisz nie pomyślałem icon_biggrin.gif. Już to zmieniłem tylko zawsze to było i jakoś nikt nie narzekał ;p. Widać ktoś zazdrości tematu i zakłada podobny ale tam jak kto chce mam nadzieje, że ludzie i tak będą zaglądać tutaj już z przyzwyczajenia icon_biggrin.gif. U mnie pogoda nie cieszy niestety pare dni -3 potem jeden -6 wczoraj 0 : / . Jedynie ten tydzień fajnie się zapowiada ma być dobry mrozik nawet do -19 ale to dopiero w sobote icon_smile.gif. Ogólnie wnioskując z pogody na tvp to jedynie ta część Polski w której mieszkam ma mieć ujemne temperatury więc się cieszę bo akurat święta to może mrozić! icon_biggrin.gif



Kolego, daj znać jak będzie mozna wejść w miarę bezpiecznie na Śniardwy, bo tak w ciemno to nie chce mi się jechać przeszło 100km.

#60 mikeus

mikeus

    Weteran

  • Members
  • 904 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin

Napisano 18 grudzień 2012 - 23:23

CYTAT(mikeus @ wto, 20 lis 2012 - 21:24) Wyświetl post
Nie znam się na podlodowych połowach, wiem tylko, że dobrą opinię mają wyroby Tomka Nysztala (reprezentant Polski w podlodowym wędkarstwie) - ale są na tej stronie tylko mormyszki, blaszek nie znalazłem icon_neutral.gif

http://lowisko.net/?...ie-malowane,147

Sam sobie na post odpowiem - są jednak błystki podlodowe w tym sklepie:
http://lowisko.net/?...i-podlodowe,215
Michał, 79', Okręg Konin



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych