Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaką Echosondę Wybrać?

20 odpowiedzi w tym temacie

#1 dziukos

dziukos

Wędkarz

• Members
  • 10 postów

Napisano 31 maj 2012 - 02:24

Witam, na początek przepraszam jak piszę w złym miejscu icon_smile.gif

Planuje zakup echosondy, łowię na różnych głębokościach - od ok 3do 15m.
Upatrzyłem sobie coś takiego: Lowrance mark 5x pro.
Czy byłby to dobry wybór? Może macie jakieś inne propozycję, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze? Szczerze mówiąc jestem zielony w tej kwestii.
Dzięki wielkie za odpowiedzi.

#2 dziukos

dziukos

Wędkarz

• Members
  • 10 postów

Napisano 01 czerwiec 2012 - 19:38

widzę każdy skory do pomocy...

#3 wiselka

wiselka

Weteran

• Members
  • 791 postów

Napisano 01 czerwiec 2012 - 20:20

No ja też mam problem czegoś sie dowiedzieć.
Też chciałem kupić takie echo ale nie wiem na ile ono jest dokładne i czy nie lepiej dołożyć i kupic kolor.

Może ktoś w końcu nam coś podpowie icon_biggrin.gif

#4 Darczez

Darczez

Szajbus

• Members
  • 1289 postów

Napisano 01 czerwiec 2012 - 22:16

CYTAT(dziukos @ czw, 31 maj 2012 - 03:24) Wyświetl post
Witam, na początek przepraszam jak piszę w złym miejscu icon_smile.gif

Planuje zakup echosondy, łowię na różnych głębokościach - od ok 3do 15m.
Upatrzyłem sobie coś takiego: Lowrance mark 5x pro.
Czy byłby to dobry wybór? Może macie jakieś inne propozycję, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze? Szczerze mówiąc jestem zielony w tej kwestii.
Dzięki wielkie za odpowiedzi.

Witam,

w mojej ocenie Lowrance mark 5x pro jest dobrym wyborem niezłej klasy.

Można powiedzieć że jest obecnie o stopień wyższym modelem od mojej Eagle FishMark 320

mark 5x pro - ma wyświetlacz o dobrej rozdzielczości 480 x 480, dobre energooszczędne podświetlenie LED - te dwa parametry użytkowo przewyższają moją.
Ponadto ma dwa stożki detekcji

Funkcjonalność moim zdaniem podobna jak moja Eagle FishMark 320.

Jeśli chcesz coś 200-300 zł tańszego to możesz zainteresować się moim modelem.