Skocz do zawartości


Zdjęcie

Złowione dzisiaj!!!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4331 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szymi

Szymi

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:w�dka pi�ka no�na

Napisano 26 kwiecień 2006 - 23:16

Chce rozpocząć nowy temat "Złowione dzisiaj" czyli rybki złowione na bieżąco(gorąco) gdyż nieznalazłem podobnego tematu na forum .

Byłem dzisiaj na jeziorze Księże koło Serocka(kuj-pom) i musze się pochwalić złowiłem
- 3 pstrągi ok 35cm
- 1 okonka ok 30cm



P.S.
Prosze o pisanie o swoich dokonaniach w nadchodzących dniach
icon_lol.gif

#2 GoFeR

GoFeR

    Weteran

  • Members
  • 131 postów
  • Lokalizacja:Poznań
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisano 27 kwiecień 2006 - 02:29

na Warcie w Poznaniu 2 leszczyki po ok 25 cm i z 15 plotek 10-15cm icon_sad.gif ale zawsze cos icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_biggrin.gif:D:D



http://thesmszone.com/?ref=xXxGoFeRxX -zalogój sie i wysylaj sms-y podszywajac sie pod kogokolwiek !!! xxx super wez sprawdz xxx

#3 rzeczka lyna

rzeczka lyna

    Weteran

  • Members
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bartoszyce Warmia i też Mazury
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisano 29 kwiecień 2006 - 16:20

bylem dzis na rybkach, okolo 2 h złapałem tylko 3 ploteczki, gdzieśpo 15cm pozdro
weekend bez wędki to weekend zmarnowany...
pozdrawiam Tomasz

Sklep Wędkarski "Ryb iOgon"

#4 crazyy

crazyy

    Weteran

  • Members
  • 271 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano 29 kwiecień 2006 - 16:33

Dziś leszczyk 20 cm

#5 matihh

matihh

    Weteran

  • Members
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kutno
  • Zainteresowania:Wędkarstwo ,siłownia ,turystyka ,piwo

Napisano 29 kwiecień 2006 - 18:20

Ja byłem dziś na rzece (Ochnia dopływ Bzury) która przepływa przez moje miasto.
Wyniki zerowe. icon_eek.gif

#6 anubisms

anubisms

    Weteran

  • Members
  • 124 postów
  • Lokalizacja:Legionowo/ Orzysz
  • Zainteresowania:offroad, wedka i komp

Napisano 29 kwiecień 2006 - 21:02


Na Zegrzyńskim kilka płoci i leszcze 32 i 37cm potem mnie deszcz wygonił, a żona michą dzieliła więc trzeba było wracać.

Zobaczymy co będzie jutro
Wędkarz to człowiek, który nic nie robi nad wodą ponieważ nie może tego samego robić w domu.

#7 kloss

kloss

    Wędkarz

  • Members
  • 15 postów

Napisano 29 kwiecień 2006 - 22:50

wjosna zaczyna się nieźle byłem na zawadach trzy szczupaki na woblerka oby tak dalej

#8 rzeczka lyna

rzeczka lyna

    Weteran

  • Members
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bartoszyce Warmia i też Mazury
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisano 30 kwiecień 2006 - 08:42

a oto moje dzisiejsze piękności ... wybrałem sie na szczupaka a tu zonk nic!!!!!!!!!!!! zobaczymy wieczorem

Załączone miniatury

  • jeziorko.jpg
  • kokon.jpg

weekend bez wędki to weekend zmarnowany...
pozdrawiam Tomasz

Sklep Wędkarski "Ryb iOgon"

#9 Klayman

Klayman

    Szajbus

  • Members
  • 2000 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 30 kwiecień 2006 - 11:12

Z tym, że na szczupaka to jeszcze za wcześnie. Dopiero od jutra może on wędrować w siatce ...
Pozdrowienia
Klay

#10 rzeczka lyna

rzeczka lyna

    Weteran

  • Members
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bartoszyce Warmia i też Mazury
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisano 30 kwiecień 2006 - 13:30

jak sie nie myljest w regulaminie napisane , ze jezeli przed 1 maja jest dzien wolny od pracy mozna juz łowic zębatego icon_smile.gif o i znalazłem "szczupak - od 1 marca do 30 kwietnia, z wyjątkiem wód krainy pstrąga i lipienia (wymienionych w odrębnym informatorze PZW)." icon_lol.gif
weekend bez wędki to weekend zmarnowany...
pozdrawiam Tomasz

Sklep Wędkarski "Ryb iOgon"

#11 swistman

swistman

    Weteran

  • Members
  • 161 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kępno 45 km od Ostrowa Wlk

Napisano 30 kwiecień 2006 - 13:37

QUOTE(rzeczka lyna)
jak sie nie myljest w regulaminie napisane , ze jezeli przed 1 maja jest dzien wolny od pracy mozna juz łowic zębatego icon_smile.gif



MAsz racje

#12 Tomasz

Tomasz

    Weteran

  • Members
  • 172 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
  • Zainteresowania:Ale pytanie... ;)

Napisano 30 kwiecień 2006 - 19:08

Niestety pogoda pokrzyżowała mi dziś plany, ale mimo wszystko udałem się dziś na staw. Złowiłem z 20 płotek różnej wielkości, łowiłem na spławik i feedera. Szczupaków nie łowiłem. Na stawie, na którym byłem na żywca ani na spinning nie brały. Jedyne 2 szczupaki złowione dziś na tym stawie były złowione w nietypowy sposób - jeden na muchę, a drugi na kulkę proteinową icon_biggrin.gif

#13 matis

matis

    Weteran

  • Members
  • 543 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 01 maj 2006 - 19:29

złowiłem dzisiaj karpia 1,5kg i jeden mi uciekł icon_lol.gif


a tu łowiłem
Rzeka się paliła ! Ślepi to widzieli , jak spalone szczupaki do lasu lecieli !

#14 Guest_Kuba_*

Guest_Kuba_*
  • Guests

Napisano 02 maj 2006 - 09:49

Witam

Byłem w sobotę na wiśle, tradycyjnie na oddcinku warszawskim, na gruncik(federek).

Wyniki: Leszcze - kilka sztuk, największe około 45 cm, płotki - chyba 4 szt.najwieksza 25 cm, kilkanaście krąpi, niektóre pieknę i grube do 33 cm, certy - kilka sztuk do 30 cm. Leszcze i płocie szorstkie jak cholera.

Wszystkie rybki wróciły do wody.

Wczoraj byliśmy w Szuminie na starorzeczach Bugu, niestety żaden szczupaczek nie został przezemnie złowiony.

Pozdrawiam
Kuba

#15 matihh

matihh

    Weteran

  • Members
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kutno
  • Zainteresowania:Wędkarstwo ,siłownia ,turystyka ,piwo

Napisano 02 maj 2006 - 11:05

Witam
Byłem wczoraj na zbiorniku który jest dzierżawiony przez moje koło (Glinianka w Koziej Górze). Złapałem kilka płotek i jednego leszczyka. Wędkowałem batem 6m, żyłka 12, przypon 10, spławik 0.5g.
Kolega chodził za szczupakiem ale nie miał żadnego kontaktu z rybom.
Sory za jakość fotek ale były robione telefonem.

Załączone miniatury

  • 060501_173249.jpg
  • 060501_155739.jpg


#16 Szymi

Szymi

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:w�dka pi�ka no�na

Napisano 02 maj 2006 - 16:55

Wczoraj byłem na zawodach(jez Księże) złowiłem:
- 1 pstrąga ok 35 cm
- 1 lin ok 25cm

obie sztuki pokusiły się na kolorowe pinki

Padało jak cholera icon_rolleyes.gif

Jutro ruszam na WISŁE!!!

P.S.
Dzięki za posty,
Przynajmniej wiadomo co na wiosne łapie się haczyka icon_razz.gif

#17 Uklejarz

Uklejarz

    Weteran

  • Members
  • 463 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wędkarstwo, rower, fotografia, kłusole

Napisano 02 maj 2006 - 22:03

Byłem przedwczoraj na dawnym porciku na Wiśle przy moście we Włocławku.Wynik:
-1kg (w wiekszosci sredniej) uklejki
1 płotka 24cm
-kilka leszczyków ok.20cm
-1 ciernik icon_confused.gif (niestety nie wrócił do wody icon_twisted.gif )
icon_rolleyes.gif
Sprzęt:
uklejówka 3,3m
żyłka główna XT 0.10mm
przyponowa UltraViolet 0.06mm
haczyk 20 VMC
spławik 0,5grama
i
rozrzadzona icon_smile.gif zanęta Bruda Płoć jasna
pinki
w sumie to nieźle icon_biggrin.gif icon_cool.gif

#18 rzeczka lyna

rzeczka lyna

    Weteran

  • Members
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bartoszyce Warmia i też Mazury
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisano 03 maj 2006 - 15:33

jeden okonek i nic wiecej .. mam juz dość , ten szczupak wogóle nie chce brać , chyba zaczne łowić okonki na boczny troczek:) icon_lol.gif
weekend bez wędki to weekend zmarnowany...
pozdrawiam Tomasz

Sklep Wędkarski "Ryb iOgon"

#19 krecik2

krecik2

    Weteran

  • Members
  • 511 postów
  • Lokalizacja:Katowice
  • Zainteresowania:wędkarstwo, akwarystyka, elektronika, motoryzacja

Napisano 03 maj 2006 - 17:00

Witam,
właśnie wróciłem z rybek.
Jechałem z nastawieniem na szczupaki... a skończylo sie gruntówką i karpikiem icon_biggrin.gif
Karpik miał 42cm, wazył około 1,7 - był bardzo gruby i waleczny, na moim feederku bardzo fajnie chodził - dostarczył mi troche zabawy icon_biggrin.gif i o to chodziło icon_biggrin.gif
karpik odyskał wolność - został wypuszczony z zachowaniem wszystykich zasad.






(_/)
(Oo) <-- to jest królik. Przekopiuj go do swojego podpisu, by pomóc mu w zawładnięciu światem.
(> <)

#20 rzeczka lyna

rzeczka lyna

    Weteran

  • Members
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bartoszyce Warmia i też Mazury
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisano 03 maj 2006 - 19:54

a ja byłem na moim jeziorku które mam 100 metrów od domku i tu mila niespodzianka 2 karpiki po 37 cm na kukurydze , oczywiscie wróciły do wody ( nie nawidze jesc karpia) pozdro i dużej ryby w weekend jutro matura trzymajcie za mnie kciuki
weekend bez wędki to weekend zmarnowany...
pozdrawiam Tomasz

Sklep Wędkarski "Ryb iOgon"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych