Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rady Dla Początkującego

10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stary sprzedawca cebuli

Stary sprzedawca cebuli

Wędkarz

• Members
  • 12 postów

Napisano 24 styczeń 2010 - 12:05

Witam. Jestem początkującym wędkarzem, zacząłem we wakacje ale wypady na ryby do częstych nie należały. Chciałbym zacząć łowić rybki pod lodem ale jestem troszkę nie doinformowany. Mam kilka pytań, na które myślę, że mi odpowiecie.
1. Jak założyć żyłkę na tą wędkę? Patrząc na allegro (nie mam czasu jechać do sklepu wędkarskiego) nie widzę tam żadnych przelotek.
2. Czy do takiej wędki potrzebny jest normalny kołowrotek?
3. Jakiej przynęty używać pod lodem na okonie i płotki? Takiej samej jak normalnie (biały i czerwony robak) ?

Pozdrawiam wszystkich podlodowych wędkarzy.

#2 RaYden

RaYden

Weteran

• Members
  • 860 postów

Napisano 24 styczeń 2010 - 12:11

CYTAT(Stary sprzedawca cebuli @ nie, 24 sty 2010 - 13:05) Wyświetl post
Witam. Jestem początkującym wędkarzem, zacząłem we wakacje ale wypady na ryby do częstych nie należały. Chciałbym zacząć łowić rybki pod lodem ale jestem troszkę nie doinformowany. Mam kilka pytań, na które myślę, że mi odpowiecie.
1. Jak założyć żyłkę na tą wędkę? Patrząc na allegro (nie mam czasu jechać do sklepu wędkarskiego) nie widzę tam żadnych przelotek.
2. Czy do takiej wędki potrzebny jest normalny kołowrotek?
3. Jakiej przynęty używać pod lodem na okonie i płotki? Takiej samej jak normalnie (biały i czerwony robak) ?

Pozdrawiam wszystkich podlodowych wędkarzy.

1. Zapewne masz wędke bałałajke, łowi się nią na mormyszki, na końcu tej szczytówki zakładasz kiwak i przekładasz przez niego żyłkę, możesz też założyc koszulki z igielitu które posłużą jako przelotki

2. Kołowrotek jest potrzebny, ale nie musi być niewiadomo jaki, są takie kołowrotki za 3zł podobne do muchowych.

3. Na okonie można używać blaszek podlodowych, ale ja polecam mormyszkę z ochotką.

Użytkownik RaYden edytował ten post 24 styczeń 2010 - 12:15