Skocz do zawartości

Zdjęcie

Projekt Studencki - Wyrzutnia Pokarmu

31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Esond

Esond

Początkujący

• Members
  • 7 postów

Napisano 29 październik 2009 - 15:37

Jako że to mój pierwszy post chciałem powitać wszystkich Forumowiczów. icon_smile.gif

Jestem studentem Politechniki i mam do zaprojektowania urządzenie do wyrzucania pokarmu dla ryb.

Jestem na etapie gromadzenia danych o produkcie i chciałem prosić o pomoc w tym zakresie.

Chodzi mi o opinie i uwagi na temat wspomnianego produktu m.in. czego wędkarz oczekuje od takiego urządzenia (funkcje, koszt, materiały i inne) oraz opinie dotyczące warunków użytkowania (zasięg, wymiary, ciężar, pogoda, jak często potrzeba tego użyć itp.), jako że bez rozpoznania potrzeb konsumenta projekt nie ma prawa zakończyć się powodzeniem icon_razz.gif

Jeśli takie urządzenie istnieje również prosiłbym o podanie nazwy bądź linka.

Wszelkie opinie będą niezmiernie pomocne i zapraszam do komentowania lub zadawania pytań.

Pozdrawiam Esond!

#2 radkacz

radkacz

Szajbus

• Members
  • 1354 postów

Napisano 29 październik 2009 - 16:17

Nie robisz sobie jaj icon_smile.gif było by to ciekawą alternatywą dla wywożenia zanęty łodziami. Wędkarzom najczęściej zalezy na tzw nęceniu punktowym. Jeśli uda Ci się stworzyć urządzenie tanie lekkie i najważniejsze precyzyjne. To z pewnością znajdą się nabywcy.

#3 MArcyl

MArcyl

Weteran

• Members
  • 104 postów

Napisano 29 październik 2009 - 16:19

Najważniejsze to żeby było precyzyjne i trwałe ( nie rozpadło sie po pierwszym uzyciu). Dobrze by było gdyby było lekkie i nie zajmowało dużo miejsca

#4 baran88

baran88

Weteran

• Members
  • 448 postów

Napisano 29 październik 2009 - 16:24