Skocz do zawartości

Sklep Dragon

Polecamy

Zapraszamy do sklepu

Zaprzyjaźnieni

Dobry Wędkarz
ZPW
WWG-Wędkujący Internauci najlepsza strona dla wędkarzy

Zdjęcie

Na ryby w marcu...

16 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawid212

dawid212

Wędkarz

• Members
  • 17 postów

Napisano 26 February 2006 - 07:58 PM

Witam! Jestem początkującym wędkarzem. W zeszłym roku wykupiłem kartę i w tym też mam taki zamiar. Jako że zostało mi kilka dni urlopu i do końca marca muszę je wykorzystać, chciałbym przez ten wolny czas wybrać się na ryby. I tu się pojawia moje pytanie... Jakie ryby mogę łapać w marcu? Czy mogę używać spławikówki czy raczej gruntówki?
Jakich przynęt i zanęt używać? Byłbym wdzięczny za pomoc...

#2 adams1999

adams1999

Szajbus

• Members
  • 2099 postów
  • Zainteresowania:Cyprinus Carpio

Napisano 26 February 2006 - 08:25 PM

metoda połowu nie ma znaczenie, w marcu możesz łowić leszcze, karpie, płocie poleciłbym ci zanętę uniwersalną wzbogaconą np. w kukurydze to samo zakładasz na haczyk i łowisz icon_smile.gif wiosną łowi sie tak samo jak latem z tym że jedne ryby są strasznie ostrożne a inne aż skaczą na haczyk icon_smile.gif

#3 KAMO odra

KAMO odra

Weteran

• Members
  • 445 postów
  • Zainteresowania:Wędkarstwo !

Napisano 27 February 2006 - 07:42 AM

trzeba jeszcze tylko dodac ze lowisko to rzeka bo jeziora w marccu sa jeszcze skute lodem a jezeli nie ma juz lodu to i tak wieksze szanse na ładny połów masz w rzece

#4 dawid212

dawid212

Wędkarz

• Members
  • 17 postów

Napisano 27 February 2006 - 05:08 PM

Dzięki za odpowedź. Za bardzo w rzece nie umiem łowić. Wolę jeziora. Może pod koniec marca już odmarzną... No nic trza się będzie podszkolić w łapaniau na rzece.

#5 elwis76

elwis76

Wędkarz

• Members
  • 27 postów
  • Zainteresowania:Sport, wedkarstwo, akwarystyka

Napisano 28 February 2006 - 02:44 PM