Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak Lowic Nad Morzem Irlandzkim

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 klik

klik

Początkujący

• Members
  • 2 postów

Napisano 05 czerwiec 2009 - 01:35

Bylbym wdzieczny gdyby ktos podal mi wszystkie potrzebne informacje dotyczace wedkowania w morzu z plazy badz falochronow. Jestem zielony jesli chodzi o wedkarstwo gruntowe a to z tego co widze bylo by wskazane w moim przypadku. Chcialbym dowiedziec sie jaka jest najlepsza metoda na tego typu lowy i bylbym wdzieczny rowniez za podanie mi listy niezbednego sprzetu. Z gory dziekuje i pozdrawiam

#2 Pietras

Pietras

Weteran

• Members
  • 174 postów
  • Zainteresowania:wedkarstwo

Napisano 06 czerwiec 2009 - 12:55

W kazdym sklepie wedkarskim na wybrzezu na pewno znajdziesz potrzebne informacje oraz sprzet. Polecam rowniez gazety o wedkarstwie morskim. Przy okazji dodam ze sprzet slodkowodny sie do lowienia w morzu nie nadaje, ja moja teleskopowke po dwoch miesiacach zlamalem. Najlatwiejsza ryba do zlowienia jest makrela, ja przedwczoraj (mieszkam na poludniu Anglii) zlowilem 15 w godzinke icon_smile.gif Na makrele uzywa sie przyponow z ok. 5 haczykami zaopatrzonymi w piorka czy inne sreberka. W lokalnym sklepie wedkarskim na pewno mozna dosc tanio kupic zestaw dla poczatkujecego wedkarza, w Morzu Irlandzkim wg. mnie najlepsze ryby mozna zlowic na skalach i kamienistym dnie (kongery, dorsze, labraksy a nawet rekiny).
wedkarstwo morskie
LOWCA GLOW

#3 klik

klik

Początkujący

• Members
  • 2 postów

Napisano 08 czerwiec 2009 - 15:34

Ok dzieki za pomoc, bylbym jeszcze wdzieczny za podanie mi kilku informacji na temat licencji na wedkowanie nad tym morzem poniewarz mam sprzeczne informacje, mianowicie na stronie consilu dowiedzialem sie ze licencja na wedkowanie w morzu kosztuje jakies 70 £ na rok natomiast pytajac kilku przypadkowych wedkarzy dowiedzialem sie ze zadnej licencji mi nie trzeba.

#4 Pietras

Pietras

Weteran

• Members
  • 174 postów
  • Zainteresowania:wedkarstwo