Skocz do zawartości

Polecamy

Zapraszamy do sklepu

Zaprzyjaźnieni

ZPW
WWG-Wędkujący Internauci najlepsza strona dla wędkarzy

Zdjęcie

Jak Lowic Nad Morzem Irlandzkim

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 klik

klik

Początkujący

• Members
  • 2 postów

Napisano 05 June 2009 - 01:35 AM

Bylbym wdzieczny gdyby ktos podal mi wszystkie potrzebne informacje dotyczace wedkowania w morzu z plazy badz falochronow. Jestem zielony jesli chodzi o wedkarstwo gruntowe a to z tego co widze bylo by wskazane w moim przypadku. Chcialbym dowiedziec sie jaka jest najlepsza metoda na tego typu lowy i bylbym wdzieczny rowniez za podanie mi listy niezbednego sprzetu. Z gory dziekuje i pozdrawiam

#2 Pietras

Pietras

Weteran

• Members
  • 174 postów
  • Zainteresowania:wedkarstwo

Napisano 06 June 2009 - 12:55 PM

W kazdym sklepie wedkarskim na wybrzezu na pewno znajdziesz potrzebne informacje oraz sprzet. Polecam rowniez gazety o wedkarstwie morskim. Przy okazji dodam ze sprzet slodkowodny sie do lowienia w morzu nie nadaje, ja moja teleskopowke po dwoch miesiacach zlamalem. Najlatwiejsza ryba do zlowienia jest makrela, ja przedwczoraj (mieszkam na poludniu Anglii) zlowilem 15 w godzinke icon_smile.gif Na makrele uzywa sie przyponow z ok. 5 haczykami zaopatrzonymi w piorka czy inne sreberka. W lokalnym sklepie wedkarskim na pewno mozna dosc tanio kupic zestaw dla poczatkujecego wedkarza, w Morzu Irlandzkim wg. mnie najlepsze ryby mozna zlowic na skalach i kamienistym dnie (kongery, dorsze, labraksy a nawet rekiny).
wedkarstwo morskie
LOWCA GLOW

#3 klik

klik

Początkujący

• Members
  • 2 postów

Napisano 08 June 2009 - 03:34 PM