Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zaneta Na Ploc


36 odpowiedzi w tym temacie

#1 danon1994

danon1994

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów

Napisano 14 February 2009 - 17:19

witam chcial bym sie dowiedziec jaka bedzie najlepsza zaneta na ploc w kwietniu.Bede lowil na bata 8m, splawiczek 0,5g, zylka glowna 0,12, przepon 0,10, haczyk 16, na haczyku beda biale robaczki albo pinki.jest to lowisko prywatne glebokosc ok 2,5- 3 m. interesuje mnie zaneta nie droga do 15zl plus jakie do tego polecilibyscie dodatki?dziekuje i pozdrawiam

#2 Narewa

Narewa

    Szajbus

  • Members
  • 1074 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża
  • Zainteresowania:Wszystko co związane ze sportem!!

Napisano 14 February 2009 - 17:34

Opcja szukaj sie klania... Jezeli bedzie juz cieplo to polecam pszenice.
YOU'LL NEVER WALK ALONE
FC LIVERPOOL !!
1892.

#3 danon1994

danon1994

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów

Napisano 14 February 2009 - 17:50

szukalem juz ale nic ciekawego nie znalazlem, wiec prosze o podanie mi jaka zanete kupic albo jaka zrobic samemu na ploc.dziekuje z gory i pozdrawiam

#4 Wojtek_Płoć.96

Wojtek_Płoć.96

    Weteran

  • Members
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Czerwonak
  • Zainteresowania:Modelarstwo, wędkarstwo, motoryzacja oraz Airsoft!

Napisano 14 February 2009 - 18:32

Hmm kwiecien. Traper Sekret czarny moze?
Łowię od ośmiu lat. Pasjonuję się łowieniem płoci i leszczy. Pozdrawiam!

#5 danon1994

danon1994

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów

Napisano 14 February 2009 - 18:53

nie wiem nie wiem a ile gdzies taka kosztuje i czy sama wystarczy, ja bym do tej zanety najchetniej dodal konopi prazonych zmielonych i zlonecznik. co wy na to?

#6 Wojtek_Płoć.96

Wojtek_Płoć.96

    Weteran

  • Members
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Czerwonak
  • Zainteresowania:Modelarstwo, wędkarstwo, motoryzacja oraz Airsoft!

Napisano 14 February 2009 - 19:47

To jest początek wiosny więc zapaszki bardziej korzenne z lekką nutką słodyczy. Konopie jak najbardziej. I dużo robactwa icon_wink.gif

Użytkownik Wojtek_Płoć.96 edytował ten post 14 February 2009 - 19:48

Łowię od ośmiu lat. Pasjonuję się łowieniem płoci i leszczy. Pozdrawiam!

#7 Narewa

Narewa

    Szajbus

  • Members
  • 1074 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża
  • Zainteresowania:Wszystko co związane ze sportem!!

Napisano 14 February 2009 - 21:10

To zalez od pogody czy bedzie cieplo cz zimno. Ja polecam traper ploc lub Ampio Ploc z dodatkiem atraktora dragona ploc , suszona krew , bulka tarta , pinka lub ochotka, i zwirek lub piasek z kretowiska. A na haczyk ochotka.
YOU'LL NEVER WALK ALONE
FC LIVERPOOL !!
1892.

#8 danon1994

danon1994

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów

Napisano 15 February 2009 - 13:06

a ile dodac tych konopi, suszonej krwi, atraktora, i ziemi z kretowiska aha i jeszcze pinki do tej zanety?pzdr

#9 danon1994

danon1994

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów

Napisano 16 February 2009 - 20:25

A CZY DO TEJ ZANETY CO MI NAPISALISCIE MOGE DODAC CZERWONYCH ROBAKOW SIEKANYCH Z GNOJOWNIKA (CHYBA MOWI SIE NA NIE GNOJAKI) I CZY NAJLEPIEJ JAK DAM TYCH KONOPI MIELONYCH PRAZONYCH TO NA HACZYK NAJLEPIEJ MAM DAC PINKE,BIALEGO CZY CZERWONEGO?I CZY MOGLIBYSCIE MI ZROBIC TAKI RYSUNEK JAKI ZROBIC NAJLEPIEJ ZESTAW NA SPLAWIK DO BATA 8M CHODZI MI OTO JAK ROZMIESCIC SRUCINY JAKA DLUGOSC PRZEPONU ITP. POZDRAWIAM

#10 wedkarz-wielun

wedkarz-wielun

    Weteran

  • Members
  • 124 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisano 16 February 2009 - 21:16

Zależy od łowiska i przyzwyczajenia ryb, ale myślę, że parę posiekanych, czerwonych robaków nie zaszkodzi. Jednak proponuje ci samemu dobrać odpowiednie składniki i w odpowiednich ilościach. Metodą prób i błędów można się o wiele więcej dowiedzieć. Najlepsza zanęta będzie taka, którą sam skonstruujesz na podstawie choćby tej napisanej wcześniej icon_wink.gif

Użytkownik wedkarz-wielun edytował ten post 16 February 2009 - 21:19


#11 danon1994

danon1994

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów

Napisano 16 February 2009 - 22:17

A CZY MOGE DO TEJ ZANETY DODAC GOLEBIE ODCHODY?PZDR

#12 wedkarz-wielun

wedkarz-wielun

    Weteran

  • Members
  • 124 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisano 16 February 2009 - 22:25

no cóż icon_lol.gif nigdy o takim czymś nie słyszałem i moim zdaniem w niczym to nie pomoże, a może zaszkodzić, ale jeśli nauczysz ryby od małego to jeść to proszę bardzo (ale na prawdę nie polecam) icon_lol.gif
Lepiej zastosować coś co ryby lubią jeść, bądź w przypadku ryb z hodowli coś czym je tam karmią icon_wink.gif
Chociaż po tym co napisałem sprawdziłem to i rzeczywiście niektórzy dodają!!! To dla mnie lekki szok, ale skoro to pomaga...

Użytkownik wedkarz-wielun edytował ten post 16 February 2009 - 22:28


#13 wedkarz-wielun

wedkarz-wielun

    Weteran

  • Members
  • 124 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisano 16 February 2009 - 22:30

http://www.splawik.c...art=#entry37825

#14 ziom0

ziom0

    Weteran

  • Members
  • 147 postów
  • Lokalizacja:Radom

Napisano 17 February 2009 - 10:36

gołebie odchody w moim przypadku pomagaja zawsze jak dodoam 10% do zanety wejdzie pare ladnych ploci bez tego zawsze plotki nie wiem czemu moze zradzenie losu pozdrawiam

ps zodchodami golebimi nie wolno przesadzic

Użytkownik ziom0 edytował ten post 17 February 2009 - 10:37


#15 marcin 16

marcin 16

    Weteran

  • Members
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
  • Zainteresowania:[URL=http://www.wifiplanet.pl][IMG]http://images13.fotosik.pl/114/16b6858570860a07m.jpg[/IMG][/URL]

Napisano 17 February 2009 - 18:01

gołebie odchody powiem tak czami pomagaja( napewno nie zaszkodzą) zalezy od łowiska na którym łowisz muisz sam wyczuc czy nie i powiem bo nie znam tego łowiska a co do zanety na wiosnepolecam ta miesznke 0,7kg(lorpio z seri GP roach balck) zanety i 1,5kg gliny i do tego robactwo joker i atraktor wanilia poctawa a co do konopi kup i ugotuj sam wywarem z konopi nawilzyj miesznkę i petrzyj przez sito a ziarna uzyj do wystrzeliwania z procy

#16 danon1994

danon1994

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów

Napisano 17 February 2009 - 18:27

a powiedz mi marcin 16 jak tego jokersa przygotowac bo wiele czytalem ze to trzeba tam parzyc czy cos takiego i czy jak pojde do wedkarskiego to mam powiedziec poprosze jokersa czy cos i tak wogole to ile on kosztuje?pozdro i dzieki za odpowiedzi

#17 danon1994

danon1994

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów

Napisano 17 February 2009 - 18:35

a mozecie mi powiedziec jeszcze jaka dlugosc przyponu stosuje sie na ploc ( w moim przypadku) i jaki najlepszy bedzie przepon na lina interesuje mnie przepon taki uniwersalny na rozne glebokosci.pozdro

#18 marcin 16

marcin 16

    Weteran

  • Members
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
  • Zainteresowania:[URL=http://www.wifiplanet.pl][IMG]http://images13.fotosik.pl/114/16b6858570860a07m.jpg[/IMG][/URL]

Napisano 17 February 2009 - 22:36

Powiem tak najleprzy jok na ta pore to swierzy jok za 0.5l wychodzi około 14-16zł wystarzczy ci 0,25 max zatozpłacisz 8-10zł w tych granicach.
Joka wes w mące obtocz zeby kazda larwa poruszła sie osobno ja powim tak przypazac to jest głupia sprawa. Zmarnujesz joka i co bedziesz miał z tego nalepiej zamroźic ale to bym polecił na rzeki bo bedziesz łapał na jeziorku.Najepiej zeby cos sie ruszło w tej wodzie.
Zrobisz nete i przetrzesz przez sito dopiero dodaj joka.
Przypadku przypłonu powiem miec koło 15-17cm a na lina leszcza około 25-30cm ja tak uzwam i sie sprawdza. Jak gruntuje na płoc to równo z antenka jak jest wywarzony korekta +-5cm. leszczyk lin to przegruntowujeo poł spławika.

#19 danon1994

danon1994

    Wędkarz

  • Members
  • 56 postów

Napisano 18 February 2009 - 13:35

jednak zawody sa przesuniete na poczatek maja. powiedzcie mi czy ta zaneta traper secret carny bedzie jeszcze dobra na poczatek maja?pozdrawiam

#20 marcin 16

marcin 16

    Weteran

  • Members
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
  • Zainteresowania:[URL=http://www.wifiplanet.pl][IMG]http://images13.fotosik.pl/114/16b6858570860a07m.jpg[/IMG][/URL]

Napisano 18 February 2009 - 19:48

CYTAT(danon1994 @ śro, 18 lut 2009 - 18:35) Wyświetl post
jednak zawody sa przesuniete na poczatek maja. powiedzcie mi czy ta zaneta traper secret carny bedzie jeszcze dobra na poczatek maja?pozdrawiam

słuchaj maj czy marzec to i tak musisz dac lekko stawną znetę trapera w sekrecie sa grube cząstki :-/ to lepiej kupic lorpio z seri gp roach black ona kosztuje 12zł ;D za kilo i masz pewnosc co podajesz rybą icon_smile.gif ale poprubuj sam icon_biggrin.gif czy im samkuje ta neta icon_biggrin.gif



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Toggle shoutbox Shoutbox

@  suhhar : (08 February 2016 - 16:17) gdzie sie podział podział na łowiska wojewódzkie ?
@  dandzel : (06 February 2016 - 21:34) Proszę o usunięcie konta o profilu: dandzel
@  okonhel : (04 February 2016 - 21:22) Rozmiar kotwic zależny od wielkości woblera, zazwyczaj 2/0 3/0 (rozstaw grotów 25-28 mm)
@  okonhel : (04 February 2016 - 16:42) Kółka łącznikowe - najlepiej dać dwa nierdzewne - jedno większe, drugie Kostal 5 - jak złapiesz zaczep to urwiesz kotwicę a nie pilkera.
@  brysiek : (03 February 2016 - 19:14) plus kolka lacznikowe?
@  brysiek : (03 February 2016 - 19:13) rozmiar moze jakas firma?
@  brysiek : (03 February 2016 - 19:13) mam pytanko jakie kotwice do zbrojenia pilkow
@  brysiek : (03 February 2016 - 19:13) witam koledzy
@  Buli : (02 February 2016 - 06:19) Witam w Nowym Roku czy okaże się cichy bo jak na razie to porażka trzy terminy w plecy .Co nam pozostało tylko czekać .
@  szotornik : (31 January 2016 - 20:07) siemka
@  ŁYSY : (24 January 2016 - 01:12) No to jest dzień dobry przy niedzieli :)
@  okonhel : (23 January 2016 - 07:59) Miało być dzień dobry :)
@  okonhel : (23 January 2016 - 07:59) Dzień dorby
@  Arti/W-wa : (05 January 2016 - 12:27) o! Forum zmartwychwstało :P
@  pytonek19 : (30 December 2015 - 16:25) http://allegro.pl/ko...5893239587.html
@  pytonek19 : (30 December 2015 - 16:25) zapraszam na aukcje
@  maxboats : (04 December 2015 - 12:34) łódka minimum długości 3,5m, tylko dwu płaszczowa, okucia nierdzewne, dobre aby miała schowek na rufie i/lub dziobie. Ławka wyciągana, zwróć uwagę i podpytaj sprzedawcę o wypełnienie między płaszczami, czy pianka, czy styropian, zwróć uwagę na wykonanie pawęży.
@  sina2 : (30 November 2015 - 21:05) nie ukrywam że by mi to pomogło
@  sina2 : (30 November 2015 - 21:04) panowie mógłbym prosić o jakąś opinie w temacie która łodka dla wędkarzy ?
@  sina2 : (30 November 2015 - 21:03) witam