Skocz do zawartości


Zdjęcie

Krasnopiórki Na Spining


145 odpowiedzi w tym temacie

#41 yankol

yankol

    Weteran

  • Members
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zabrze

Napisano 21 sierpień 2009 - 11:29

Jeżeli ze zdjęć nie potrafisz stwierdzić, z czego jest to kup sobie jednego na wzór. Ja bez problemu zrobiłem kopie patrząc tylko na zdjęcia w internecie.

#42 skrzypek58

skrzypek58

    Weteran

  • Members
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szpetal Górny

Napisano 21 sierpień 2009 - 15:00

słuchaj nie wiem z czego on jest zrobiony ale ja sam sobie zrobiłem cos takiego icon_wink.gif
wez zagnij mały ciezarek na haczyku (sam ustal sobie wielkosc haczyka i ołowiu) i nawin pare kolorow nici ja zainełem czerwona zołto biała i bodajze siwa przed chwila wrociłem z rybek icon_wink.gif złowiłem 3karasie i 1 wzdrege icon_razz.gif krasnopiorek mam mało wiec cieszy podwojnie pozdro

#43 Rafi z mafi

Rafi z mafi

    Weteran

  • Members
  • 749 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża
  • Zainteresowania:Sport no i oczywiście wędkarstwo. Lubię też robić woblerki ;P

Napisano 21 sierpień 2009 - 15:28

CYTAT(skrzypek58 @ pią, 21 sie 2009 - 16:00) Wyświetl post
słuchaj nie wiem z czego on jest zrobiony ale ja sam sobie zrobiłem cos takiego icon_wink.gif
wez zagnij mały ciezarek na haczyku (sam ustal sobie wielkosc haczyka i ołowiu) i nawin pare kolorow nici ja zainełem czerwona zołto biała i bodajze siwa przed chwila wrociłem z rybek icon_wink.gif złowiłem 3karasie i 1 wzdrege icon_razz.gif krasnopiorek mam mało wiec cieszy podwojnie pozdro

A jakich nici uzywałeś? I jak wogóle cos takiego poprowadzić aby ryby na to brały?
Pozdrawiam i taaakiej ryby- Rafał :D



#44 yankol

yankol

    Weteran

  • Members
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zabrze

Napisano 21 sierpień 2009 - 21:37

Ogarnij się. A jak myślisz, czy to ma jakiekolwiek znaczenie czy to będzie nić bawełniana, nylonowa czy może jedwabna? Ja wziołem pierwszą lepszą włóczkę jaką miałem.
Co do prowadzenia: wrzucasz najlepiej w trzcinowisko lub inne miejsce w którym podejrzewasz, że mogą czaić się wzdręgi. Pozwalasz opaść przynęcie na napiętej żyłce do dna. Jeżeli wzdręgi dobrze żerują to przynęta nawet nie zdąży do niego dotrzeć icon_smile.gif. Jeżeli jednak nie będzie brania to przynajmniej ja podciągam przynętę krótkim, energicznymi ruchami ku powierzchni, aż 'wyskoczy' z wody. I potem znowu powolny opad do dna. Oczywiście możesz nie pozwolić opaść przynęcie do dna i prowadzić ją w pół wody bądź w ogóle zrezygnować z opadu i prowadzić ją przy powierzchni.
Generalnie musisz próbować!
A następnym razem idź nad wodę i próbuj - każde łowisko jest inne i chyba tylko naiwniacy myślą, że na forum internetowym dowiedzą się jak skutecznie łapać u siebie w stawie za domem rekordowe ryby.
Trzeba kombinować panowie icon_smile.gif
Loża szyderców...

#45 skrzypek58

skrzypek58

    Weteran

  • Members
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szpetal Górny

Napisano 22 sierpień 2009 - 10:05

ja rzucam w okolice trzcin i wolniutko sciagamc takimi szybszymi podciagnieciami, mozesz sprobowac ciagnac po dnie lub leciutko naad nim ja mam najwiecej bran na dnie
albo po powierzchni i czasami niech wyskoczy z wody duzo bran jest gdy przyneta wpada po zarzuceniu albo własnie w wyskoku icon_wink.gif
a nici ? skad mam wiedziec icon_wink.gif pierwsza lepsza hehe
jest ok icon_razz.gif
co do ostatniej wypowiedzi to powiem tylko ze staw tylko pomaga opanowac i dowiedziec sie czy jest szansa na złapanie jakiej kolwiec ryby na jakies dziwadła
nie bede przez 3 godziny rzucał np tym pierzakiem nie wiedzac jaka rybe złapie czy wogole złapie
dzieki temu moge dopasowac zyłke najlepsze obciazenie wielkosc haczyka itd
to pomaga a zwłaszcza mi icon_wink.gif i nie pisz ze "chyba tylko naiwniacy myślą, że na forum internetowym dowiedzą się jak skutecznie łapać u siebie w stawie za domem rekordowe ryby. " bo czesto w stawie mozna złowic duza rybe nawet nie wiedzac ze taka sie posiada
pozdro

#46 yankol

yankol

    Weteran

  • Members
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zabrze

Napisano 22 sierpień 2009 - 17:11

CYTAT(skrzypek58 @ sob, 22 sie 2009 - 13:05) Wyświetl post
co do ostatniej wypowiedzi to powiem tylko ze staw tylko pomaga opanowac i dowiedziec sie czy jest szansa na złapanie jakiej kolwiec ryby na jakies dziwadła
nie bede przez 3 godziny rzucał np tym pierzakiem nie wiedzac jaka rybe złapie czy wogole złapie
dzieki temu moge dopasowac zyłke najlepsze obciazenie wielkosc haczyka itd
to pomaga a zwłaszcza mi icon_wink.gif i nie pisz ze "chyba tylko naiwniacy myślą, że na forum internetowym dowiedzą się jak skutecznie łapać u siebie w stawie za domem rekordowe ryby. " bo czesto w stawie mozna złowic duza rybe nawet nie wiedzac ze taka sie posiada
pozdro


Chyba nie do końca zrozumiałeś moją myśl. 'Staw za domem' był przenośnią. Chodzi mi o to, że dużo ludzi zadaje pytanie w stylu: jak mogę złapać u siebie dużą rybę? A przecież nikt z nas nie jest w stanie odpowiedzieć na takie pytania. Nad wodę trzeba po prostu pojechać i próbować - można, owszem, poczytać w internecie/gazetach co i jak jednak wszystkie te informacje i tak zweryfikuje życie i konkretne łowisko.

Loża szyderców...

#47 kokosz77

kokosz77

    Weteran

  • Members
  • 204 postów

Napisano 23 sierpień 2009 - 16:08

Witam bylem w czoraj ze spinem nad jeziorkiem Wielkowiejskim przez 3 godzinki zlowilem 3 wzdregi najwiesza 17 najmniejsza 14 wszystkie spod kapelonow zadnej z toni , no i 5 okonkow dwa takie sobie a reszta maludy .
Jak na pierwszy wypad to jestem zadowolony.

#48 skrzypek58

skrzypek58

    Weteran

  • Members
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szpetal Górny

Napisano 26 sierpień 2009 - 14:19

w gazecie wedkarz polski przeczytałem artykuł o ultralekkim spinu
pisało jak zrobic przynety na wiekszosc ryb .. icon_mrgreen.gif icon_arrow.gif
a no wiec
najlepiej uzywac do tego bardzo małuch haczykow rozmiar 20,18 najwieksze na 16 zaciskamy na nic srucin malutki najwiekszy 0.5g nabijamy na haczyk gabke i dopiero owijamy nicia najlepiej czerwona
kolor głowiki zwieksza czestotliwosc bran najlepsze sa głowiki złote
pozdro icon_razz.gif

Użytkownik skrzypek58 edytował ten post 26 sierpień 2009 - 14:19


#49 arhuku

arhuku

    Wędkarz

  • Members
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań
  • Zainteresowania:Spinning, mucha, mormyszka

Napisano 08 wrzesień 2009 - 16:35

Na razie w temacie wzdręg nie mogę się pochwalić okazami, jednak po przewertowaniu wszystkich możliwych forów i artykułów w prasie wędkarskiej udało mi się skłonić kilka sztuk do brania - te do 15 cm łowię dość regularnie. Co do przynęty, to najlepiej sprawdza mi się sztuczna ochotka Berkley'a (2 szt.) na czerwonym haczyku nr 16. Do tego śrucinka w odległości ok. 50 cm od haczyka i powolne ściąganie. Teraz pora dobrać się do tych większych.

Użytkownik arhuku edytował ten post 09 wrzesień 2009 - 19:18
Ryba nieregulaminowa

Towarztystwo Przyjaciół Rzeki Wełny * www.tprw.pl
"I może się to zdawać dziwne, jak w różnych wodach, a nawet sytuacjach, różne ryby mają różną wartość." - A. Konowrocki

#50 Bluzer

Bluzer

    Szajbus

  • Members
  • 1075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano 09 wrzesień 2009 - 19:12

osobiscie gdy łowie wzdręgi robie to na upatrzonego,pomaga w tym słoneczna pogoda,wtydy ryby podchodzą do powierzchni.zestaw jest bardzo prosty-na niewielki haczyk zakładam malutkiego twisterka któremu czesto tuninguje ogonek by był delikatniejszy,około 40 cm powyzej przynety śrucina 0,2-0,5 g,żyłka(nie jest to ultra light,ale dała rade)0,14. takim zestawem rzucam w miejsce przebywania ryb,dokładnie w nie,brania są przy pierwszym opadzie i głównie do tego ogranicza sie łowienie.Aby uatrakcyjnic przynete używam atraktora o zapachu ochotki icon_smile.gif
Nieformalne forum krakowskiego koła "ZWIERZYNIEC"
http://www.forumkola...zyniec.fora.pl/

#51 zwiadowca

zwiadowca

    Początkujący

  • Members
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 27 wrzesień 2009 - 23:00

I tak najlepsza jest Aglia Long 00 Rainbo..

#52 robert25

robert25

    Początkujący

  • Members
  • 9 postów

Napisano 03 kwiecień 2010 - 20:46

ja lowie kraski na boczny trok przywiazuje zwykly haczyk do troka zaciskam na nim plywajaca jaskrawoczerwona PLASTELINA LOOPA DOSTEPNA W TAIMENIE I PROWADZE TO MIKROPOCIAGNIECIAMI IE MA RZUTU ZEBY NIE BYLO BRANIA PRZY TRZCINACH KRASKI,OKONKI,PLOTKI,KRAPIE,LESZZE RAZ NAWET SZCZUPAK SIE UWIESIL METODE SUPERDELIKATNA I SUPER SKUTECZNA CHOCIARZ PRZEEWRZNIE LOWI SIE RYBY DO 20 CM ZA TO LICZBA BRAN I ZABAWA PRZEDNIA

#53 belunio

belunio

    Weteran

  • Members
  • 371 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warsaw

Napisano 03 kwiecień 2010 - 21:38

CYTAT(robert25 @ sob, 03 kwi 2010 - 21:46) Wyświetl post
ja lowie kraski na boczny trok przywiazuje zwykly haczyk do troka zaciskam na nim plywajaca jaskrawoczerwona PLASTELINA LOOPA DOSTEPNA W TAIMENIE I PROWADZE TO MIKROPOCIAGNIECIAMI IE MA RZUTU ZEBY NIE BYLO BRANIA PRZY TRZCINACH KRASKI,OKONKI,PLOTKI,KRAPIE,LESZZE RAZ NAWET SZCZUPAK SIE UWIESIL METODE SUPERDELIKATNA I SUPER SKUTECZNA CHOCIARZ PRZEEWRZNIE LOWI SIE RYBY DO 20 CM ZA TO LICZBA BRAN I ZABAWA PRZEDNIA




Witam, co to za plastelina i gdzie ją można dostać?

#54 robert25

robert25

    Początkujący

  • Members
  • 9 postów

Napisano 03 kwiecień 2010 - 21:39

http://www.taimen.co...roducts_id=1637
link do tej plasteliny naprawde warto wyprubowac bardzo duz bran delikatny kij i jazda

witam jak cosmoge dokladnie opisac metode chociarz jet prosta jak kostrukcja cepa kijek o delikatnej szczytowce(chociarz i tak wiekszoscibran nie wyczujesz ani nie zobaczysz )wiazesz troka do krutszej petli dowiazujesz srucina lekka powiedzmy0,5 grama.do dluzszego troka zawiazujesz zwykly haczyk powiedzmynr 14 na haczyk opletasz ta plastelie rzucasz i prowadzisz jak srucina zakotwiczy w miejscu mikropociagnieciami aby tylko przynetA WYKONYWALA SKOKI A IE SRUCINA.PROPONUJE PRZETESTOWAC PIERW NA PLYTKIEJ WODZIE GDZIE WIDAC RYBY JAK NA TO REAGUJA A RAEKCJA JEST NIEMAL NATYCHMAISTOWA.POZDRAWIAM

Kolego jest coś takiego jak "EDYCJA"-3 posty jeden por drugim to lekka przesada. Poza tym- wyłącz Caps Lock.

#55 Zalekow

Zalekow

    Wędkarz

  • Members
  • 43 postów

Napisano 04 kwiecień 2010 - 16:07

Jaki wymiar ochronny ma wzdrega ? Ja mam fajna miejscowke lowilem je wtedy na splawik teraz sprobuje paproszkami na spinning icon_smile.gif

#56 Marcin=

Marcin=

    Weteran

  • Members
  • 143 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ozimek

Napisano 04 kwiecień 2010 - 16:17

Człowieku zajrzyj do RAPR a nie o takie coś na forum pytasz, mi by było wstyd zadać takie pytanie. icon_confused.gif

#57 Zalekow

Zalekow

    Wędkarz

  • Members
  • 43 postów

Napisano 06 kwiecień 2010 - 08:10

Nie moge na forum sie zapytac jaki wymiar ochronny ma wzdrega ? Chyba od tego jest ;o

#58 arhuku

arhuku

    Wędkarz

  • Members
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań
  • Zainteresowania:Spinning, mucha, mormyszka

Napisano 12 kwiecień 2010 - 14:28

CYTAT(Zalekow @ wto, 06 kwi 2010 - 10:10) Wyświetl post
Nie moge na forum sie zapytac jaki wymiar ochronny ma wzdrega ? Chyba od tego jest ;o

Wymiar ochronny wzdręgi wynosi do 15 cm.

Ps. Możesz się zapytać, ale po co? Szybciej byś sprawdził. Inną kwestią jest to, że jeśli chcesz łowić, to przyznasz, że wypadało by znać RAPR... Hm?

Towarztystwo Przyjaciół Rzeki Wełny * www.tprw.pl
"I może się to zdawać dziwne, jak w różnych wodach, a nawet sytuacjach, różne ryby mają różną wartość." - A. Konowrocki

#59 kokosz77

kokosz77

    Weteran

  • Members
  • 204 postów

Napisano 14 czerwiec 2010 - 07:41

I ja zaczolem lowic krasnopuiory na spinna ,czailem ten temat od przeszlo roku , i wkoncu dorwalem goscia ktory lowil na tym lowisku co ja i wszystko mi wytlumaczyl.
Mala glowka jigowa od 0,2 do 0,5 grama ja uzywam tych mniejszych ( w jednym i drugim przypadku kolanko jest na tyle male ze wzdrna polknie je bez problemu) przyneta dluzej opada i mikro paprochy jak najmniejsze te 30- kilku minimetrowe kolor motor-oil z brokatem zylka u mnie 12 zkompletowac sprzet to nie sztuka znalezc na lowisku zerujaca wzdrege tom trzeba sie nachodzic (szukamy miejsgdzie sie splawiaja)ale jak juz sie znajdzie to nie ma bata na taki zestaw juz musi wziasc.
Wiadomosci od wedkarz wyciaglem w piatek i w tym dniu nic w sobote nic a w niedziele okolo 20 krasnopiorek najwieksza 30 cm ,najmniejsza 17 i od tej niedzieli juz nie wrocilem bez ryby , raz bylo lepiej raz gorzej ale zawsze z ryba w domu .
Tak na moje oko 50% bran jest z opadu a reszta w czsie zwijania zylki dosc szybko ale bez przesady prowadzimy malego paprocha.
Wzdrega stoi raczej w zarosnietych miejscach wiec najpierw sprawdzam jak jest gleboko a potem probuje prowadzic przynete z opadu i sciagac tuz nad zielskiem i sa efekty. Wszystkie graly jakies 5-7 metrow od trzciny nic przy trzcince
Juz kilka razy bylo ze splawikowcy wyciagli 1-2 wzdregi a ja nalowilem ,chyba wzdenie bardziej odpowiada uciekajaca przyneta niz kuku lezzacana dnie.
Polamania kija i na ryby

#60 angor

angor

    Weteran

  • Members
  • 480 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 14 czerwiec 2010 - 17:35

CYTAT
w niedziele około 20 krasnopiórek największa 30 cm ,najmniejsza 17 i od tej niedzieli juz nie wrocilem bez ryby , raz bylo lepiej raz gorzej ale zawsze z ryba w domu .

I właśnie dlatego niektórzy ludzie nie powinni łowić naszej polskiej złotej rybki. Podobno walorów smakowych nie ma to żadnych, ale ma mięso-ile tego mięsa na 30 cm? obetnij głowę ogon i będziesz miał małego śledzia.... Zostaw przy życiu Krasnopiórki!
Łowienie Wzdręgi to typowo sportowa zabawa, a nie zdobywanie jedzenia! Jeśli chcesz sobie poszpanować przed rodziną ze złowiłeś rybę to zrób jej zdjęcie i wypuść! Nie wiem co napisać bo się we mnie krew gotuje!
Kłusownik kradnie ryby, kiedyś za kradzież ucinano rękę...
Zasadniczo należy za wszelką cenę unikać postrzału w głowę...
Jeśli problem da się rozwiązać, martwić się nie ma czym. Jeśli problemu nie da się rozwiązać, martwić się nie ma po co...
P Z W = Polacy Zabierają Wszystko



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych