Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Zielonkowskie Glinianki - koło Warszawy
Wędkarstwo - Forum Wędkarskie > Wędkarstwo > Łowiska
Trini
wściekła jestem - wczoraj w Zielonce 7 płoci (pożartych na kolację) do 16 cm sztuczki, i mały okonek 4 cm. ucałowany w pyszczydło i wysłany po tatusia icon_razz.gif
A tak zachwalali gdzieś te łowiska...
no fakt, miejscówka była ni przypiął ni wyłatał, bo plażowicze zamiast na wyznaczonych plażach to kretyńsko w najlepszych zatoczkach, przy przelewach i zrujnowanych pomostach pozalegali. Klęłam na czym świat stoi, no ale to moja wina, późno tam przylazłam - jeszcze córa była ze mną - mój chłop też był icon_razz.gif
Właśnie... podobno ostatnia glinianka, ma szczupaki nieprawdopodobne wręcz (podpytałam miejscowych) a na całej reszcie na początku maja było zarybianie szczupaczkami malutkimi.
Nie polecam zasiadania od strony Zielonkowskich bloków - straszne dresiarstwo (wybaczcie kolokwializm) i jeden pan który wyswiadczył nam przysługę, pokazując drogę powrotną do przystanku PKS dwa dni temu stracił cały sprzęt icon_sad.gif
Ale to tylko jeden brzeg glinianki gdzie trawka przycięta kosiarką, plaża dla leni itd. Jak sie zaczynają moje ulubione krzaczory, to juz jest spokój icon_smile.gif
Nastepny przystanek Otwock - Rokola icon_biggrin.gif
ashu
witam
i jak tam rezultaty z rokoli bywam tam czasami . własnie sie wybieram i ciekaw jestem czy juz sie ruszyło icon_rolleyes.gif
markos
Hej WEDKARZU wedrowniczku!!!!!
czytalem twoj artykulik na temat GLINIANEK w ZIELONCE i jestem pod wrazeniem icon_mad.gif icon_question.gif fantazji i tego ze wedkarze zawsze w swoich opowiesciach dodaja ale ty z lekka chyba przesadzilas.