IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

 
Reply to this topicStart new topic
> Lowiska komercyjne w okolicach Krakowa
luda2
post śro, 04 maj 2005 - 16:16
Post #1


Guests




Witam! Nie posiadam karty lowieckiej, dla tego chciala bym dowiedziec sie, gdzie sa komercyjne lowiska w Malopolsce. (w granicach 50 km od Krakowa). Znam jedno, w kierunku Myslenic, kolo Sieprawia, jest fajnie i spokojnie. mozna robic grila i odpoczywac z dziecmi, ale tam juz wszystko znam na wylot. Moze ktos mi podpowie o innych lowiskach. Dziekuje. icon_biggrin.gif
Go to the top of the page
+Quote Post
post nie, 08 maj 2005 - 16:15
Post #2


Grupa:
Postów: 0
Dołączył: --
Nr użytkownika: 0




jest jedno w kłaju. wiecej sczegółow pod nr. gg 5199257.
pzdr
PM
Go to the top of the page
+Quote Post
post wto, 07 cze 2005 - 23:06
Post #3


Grupa:
Postów: 0
Dołączył: --
Nr użytkownika: 0




Witaj
Byłem kilka razy w Masłomiący , w Michałowicach skręt w lewo 1 km.
Otoczenie może nie jest zbytnio urocze ale za to w łowisku jest wiele gatunków ryb. icon_biggrin.gif
PM
Go to the top of the page
+Quote Post
post pią, 24 cze 2005 - 23:47
Post #4


Grupa:
Postów: 0
Dołączył: --
Nr użytkownika: 0




Witam
w Pisarach jest fajne łowisko pstraga i karpika do 2kg.
tylko trzeba na faceta uważac bo wałki czasami kręci.
PM
Go to the top of the page
+Quote Post
post pon, 04 lip 2005 - 13:01
Post #5


Grupa:
Postów: 0
Dołączył: --
Nr użytkownika: 0




siemka łowisko koło Myślenic fajne zaplecze socjalne itp. ale ilość ludzi zastraszająca chyba już wszystkie ryby wyciągneli bo mi się nic nie udało icon_redface.gif , Masłomiąca fatalna pod względem socjalnym brak toalet, ławek, zadaszonych miejsc, sklepiku z akcesoriami wędkarskimi z rodziną nie polecam a co do dużej ilości gatunków ryb icon_question.gif leszcze oraz okonie małe karpie napewno , chętnie dowiedział bym się czegoś o tych Pisarach i o co chodzi z tymi wałami ?
PM
Go to the top of the page
+Quote Post
4 Najlepsze fotki tego tygodnia
tn_gallery_40133_984_48007.jpg

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:


 

Polecamy
Sklep zoologiczny
Akwarystyka forum
Krewetki - forum
Reklama

ZPW WWG-Wędkujący Internauci najlepsza strona dla wędkarzy

- Wersja Lo-Fi Aktualny czas: sobota, 23 sierpień 2014 - 22:02

informacje o cookies