IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Jakie Ciasto Na Karasia?
Wedkarz
post sob, 09 lut 2008 - 16:13
Post #1


Weteran
Grupa: Members
Postów: 204
Dołączył: wto, 01 sty 08
Skąd: wawa
Nr użytkownika: 7,349




Witam mam niedaleko domu 4 stawy w ktorych jest sopro karasia lapia sie glownie te male ale wiem ze sa i wieksze na chleb czy robaka sie nie skusza bo probowalem!!! icon_neutral.gif Wiec moze ma ktos z was jakis dobry przepis na ciasto karasiowe lub jakas inna przynete na duze karasie icon_mrgreen.gif !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Z gory dzieki i POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
C&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Złów i wypuść!!!!!!!!!!
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
RobinJ
post sob, 09 lut 2008 - 16:58
Post #2


Weteran
Grupa: Members
Postów: 901
Dołączył: pon, 14 sty 08
Skąd: Bydgoszcz
Nr użytkownika: 7,450




Ogólnie, to karasie lubią słodkie, więc na początek ulep zwykłe ciasto i dodaj np. miodu, lub jakiś atraktor o tym zapachu. Znajmy też rozgniatał kulki proteinowe i dodawał do ciasta, możesz też spróbować dodać wrzucić granulat dla karpi ozdobnych (szukaj w sklepach zoologicznych)
Kombinuj icon_wink.gif
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
piotrek_pisz
post sob, 09 lut 2008 - 17:27
Post #3


Szajbus
Grupa: Members
Postów: 1,607
Dołączył: śro, 24 maj 06
Skąd: Pisz (MaZuRy)
Nr użytkownika: 1,695




Ja robiłem zwykłe ciasto z mąki i dodawałem cukier waniliwoy lub taki zapach waniliwoy do ciast.Jak są to jakieś stawy gdzie mało ludzi łowi to musisz je do przynet troche przyzwyczaić.


--------------------
PRECZ!!! Z!!!! KŁUSOWNICTWEM!!!! Brać wędki i tylko Sportowo!!!!!!!!!!

Wędkarstwo to nie hobby,to nie pasja...to sposób na życie...
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Wedkarz
post sob, 09 lut 2008 - 19:43
Post #4


Weteran
Grupa: Members
Postów: 204
Dołączył: wto, 01 sty 08
Skąd: wawa
Nr użytkownika: 7,349




N tych stawach lapie dosyc spora grupa wedkarzy i wszyscy stosuja chleb!!!!!
Dzieki za przepisy!!!!!!!!! icon_biggrin.gif Mam jeszcze pytanko czy przenica lub kukurydza na karasia bedzie dobra??????????
Jest tez tam lin i to ladny choc tez wogule nie bieze jak sie trafi to taki do 20cm co zrobic z linem ?????????????
icon_razz.gif


--------------------
C&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Złów i wypuść!!!!!!!!!!
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
łukaszbp
post sob, 09 lut 2008 - 20:10
Post #5


Weteran
Grupa: Members
Postów: 669
Dołączył: śro, 06 cze 07
Skąd: Bielsk Podlaski
Nr użytkownika: 5,474




Ja proponuje kukurydze poniewarz jest to dość selektywna przyneta. A karasie uwielbiaj kuku.
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Wedkarz
post sob, 09 lut 2008 - 20:53
Post #6


Weteran
Grupa: Members
Postów: 204
Dołączył: wto, 01 sty 08
Skąd: wawa
Nr użytkownika: 7,349




CYTAT(łukaszbp @ sob, 09 lut 2008 - 20:10) *
Ja proponuje kukurydze poniewarz jest to dość selektywna przyneta. A karasie uwielbiaj kuku.

A czy ta kuku przyprawiasz jakos specjalnie czy prosto z puchy ??????????????? icon_biggrin.gif


--------------------
C&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Złów i wypuść!!!!!!!!!!
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
łukaszbp
post sob, 09 lut 2008 - 20:58
Post #7


Weteran
Grupa: Members
Postów: 669
Dołączył: śro, 06 cze 07
Skąd: Bielsk Podlaski
Nr użytkownika: 5,474




Ja uzywam prosto z puchy ewentualnie jakiś dip. I jeśli będziesz necić to polecam samo kuku też z puchy bo do zanety sypkiej to sie drobnica zleci .
pozdrawiam
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
piotrek_pisz
post sob, 09 lut 2008 - 21:04
Post #8


Szajbus
Grupa: Members
Postów: 1,607
Dołączył: śro, 24 maj 06
Skąd: Pisz (MaZuRy)
Nr użytkownika: 1,695




CYTAT
tych stawach lapie dosyc spora grupa wedkarzy i wszyscy stosuja chleb!!!!!
Dzieki za przepisy!!!!!!!!! Mam jeszcze pytanko czy przenica lub kukurydza na karasia bedzie dobra??????????
Jest tez tam lin i to ladny choc tez wogule nie bieze jak sie trafi to taki do 20cm co zrobic z linem ?????????????


Tak,kukurydza będzie bardzo dobra aby skusić coś większego to na haczyk załóż chociaż z dwa ziarenka kukurydzy do tego jakiegoś gnojaczka czy innego robaka.Aby weszły te większe sztuki spróbuj ponęcić kuku pare dni sobie w takim miejscu gdzie nikt nie siada najlepiej i nec tak aby nikt nie widział bo potem się ludzi nazbiera w twoje mijesce i sobie spokojnie nie połowisz.POlecałbym gotowano kukurydze taką surową co najpierw moczysz ,potem zaś gotujesz bo to z puszki to zaraz drobnica obskubie z dna ponieważ jest dosyć miękka.


--------------------
PRECZ!!! Z!!!! KŁUSOWNICTWEM!!!! Brać wędki i tylko Sportowo!!!!!!!!!!

Wędkarstwo to nie hobby,to nie pasja...to sposób na życie...
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Wedkarz
post sob, 09 lut 2008 - 22:20
Post #9


Weteran
Grupa: Members
Postów: 204
Dołączył: wto, 01 sty 08
Skąd: wawa
Nr użytkownika: 7,349




oki dzieki mam nadzieje ze poskutkuje!!!!!!!!!!!!!! icon_razz.gif Jak poskutkuje to zaprosze was na lowienie karasi
Pozdrawiam i polamania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! icon_razz.gif


--------------------
C&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Złów i wypuść!!!!!!!!!!
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
wiesiek
post nie, 10 lut 2008 - 14:16
Post #10


Szajbus
Grupa: Members
Postów: 1,552
Dołączył: wto, 07 lut 06
Nr użytkownika: 865




Do ciasta z mąki i wody dobrze jest dodać mielone pierniki lub kupić w sklepie ciasto na piernik i dosypać w trakcie wyrabiania. Powinno zadziałać.
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Wedkarz
post śro, 13 lut 2008 - 10:17
Post #11


Weteran
Grupa: Members
Postów: 204
Dołączył: wto, 01 sty 08
Skąd: wawa
Nr użytkownika: 7,349





Rozumiem ze jest to piernik w proszku czy zwykly piernik i trzeba go pokruszyc i dodac w kawalkach?????????? icon_biggrin.gif


--------------------
C&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Złów i wypuść!!!!!!!!!!
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
wiesiek
post śro, 13 lut 2008 - 19:04
Post #12


Szajbus
Grupa: Members
Postów: 1,552
Dołączył: wto, 07 lut 06
Nr użytkownika: 865




Tak oczywiście jest to piernik w proszku , który dopiero się rozrabia i piecze. Można kupić w każdym sklepie spożywczym kosztuje około 5zł.
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Wedkarz
post pią, 15 lut 2008 - 19:21
Post #13


Weteran
Grupa: Members
Postów: 204
Dołączył: wto, 01 sty 08
Skąd: wawa
Nr użytkownika: 7,349




oki dzieki spruboje przekaze relacje z lowow icon_biggrin.gif


--------------------
C&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Złów i wypuść!!!!!!!!!!
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jakub powiatowy
post sob, 16 lut 2008 - 22:26
Post #14


Szajbus
Grupa: Members
Postów: 3,172
Dołączył: wto, 04 lip 06
Skąd: -
Nr użytkownika: 2,123




-
Ten post edytował jakub powiatowy śro, 11 lis 2009 - 21:10
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Wedkarz
post nie, 17 lut 2008 - 10:52
Post #15


Weteran
Grupa: Members
Postów: 204
Dołączył: wto, 01 sty 08
Skąd: wawa
Nr użytkownika: 7,349




wiesz o tym nie pomyslalem choc na robaczka juz tam probowalem i braly kurduple ale chlem zmieszany z robakiem coz warto sprobowac!!!!!!!!!!!!! icon_biggrin.gif DZIEKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
C&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Złów i wypuść!!!!!!!!!!
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jakub powiatowy
post nie, 17 lut 2008 - 12:43
Post #16


Szajbus
Grupa: Members
Postów: 3,172
Dołączył: wto, 04 lip 06
Skąd: -
Nr użytkownika: 2,123




-
Ten post edytował jakub powiatowy śro, 11 lis 2009 - 21:09
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Wedkarz
post nie, 17 lut 2008 - 16:16
Post #17


Weteran
Grupa: Members
Postów: 204
Dołączył: wto, 01 sty 08
Skąd: wawa
Nr użytkownika: 7,349




Dzieki bede pamietal.W koncu czlowiek cale zycie sie uczy icon_razz.gif !!!!!!!!!!
A czy jest sens necenia karasia dluzej czy nie ( tak jak karpia) ???????????? icon_wink.gif


--------------------
C&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Złów i wypuść!!!!!!!!!!
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
piotrek_pisz
post nie, 17 lut 2008 - 17:49
Post #18


Szajbus
Grupa: Members
Postów: 1,607
Dołączył: śro, 24 maj 06
Skąd: Pisz (MaZuRy)
Nr użytkownika: 1,695




CYTAT
Dzieki bede pamietal.W koncu czlowiek cale zycie sie uczy !!!!!!!!!!
A czy jest sens necenia karasia dluzej czy nie ( tak jak karpia) ????????????


No pewnie wtedy masz większą szanse na spore sztuki icon_smile.gif
Ten post edytował piotrek_pisz nie, 17 lut 2008 - 17:49

--------------------
PRECZ!!! Z!!!! KŁUSOWNICTWEM!!!! Brać wędki i tylko Sportowo!!!!!!!!!!

Wędkarstwo to nie hobby,to nie pasja...to sposób na życie...
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Wedkarz
post czw, 21 lut 2008 - 21:43
Post #19


Weteran
Grupa: Members
Postów: 204
Dołączył: wto, 01 sty 08
Skąd: wawa
Nr użytkownika: 7,349




piotrek a co polecisz jako zanete na duuuuuzego icon_biggrin.gif karasia do dluzszego necenia???????????? icon_mrgreen.gif


--------------------
C&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Złów i wypuść!!!!!!!!!!
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zdrapek
post sob, 22 mar 2008 - 19:09
Post #20


Weteran
Grupa: Members
Postów: 416
Dołączył: wto, 11 mar 08
Skąd: Zabrze
Nr użytkownika: 7,926




Mam własny super przepis na ciasto na karasia:

Składniki:
mąka pszenna, kasza manna błyskawiczna, cukier waniliowy, miód, masło.

Do garnka 0,5l wlewaz troche wody, dodojesz cukier waniliowy (mozna dodać jakiś zapach w płynie) ok 4 łyżeczek miodu naturalnego (w zależności od ilości wody), trochę masła (ok. 0,5 łyżeczki) i gotujesz.

Jak woda jest już gorąca dodajesz kaszę manne i mieszasz (kaszy dajesz tyle żeby zrobiła się gęsta papka)
Następnie wsypujesz mąke i mieszasz (jak chcesz żeby ciasto było bardziej zbite wyciągasz z garnka dosypujesz mąki i ugniatasz aż uzyskasz zamieżony efekt),

Ciasto powinno być słodkie ale bez przesady, dodatkowy zapach np. wanilia, skopex, truskawka, miód itp. zwiększy atrakcyjność ciasta.

Super wyprubowane ciasto.... POWODZENIA
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
4 Najlepsze fotki tego tygodnia
tn_gallery_4134_745_5254.jpg

3 Stron V   1 2 3 >
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:


 

Polecamy
Sklep zoologiczny
Akwarystyka forum
Krewetki - forum
Reklama

ZPW WWG-Wędkujący Internauci najlepsza strona dla wędkarzy

- Wersja Lo-Fi Aktualny czas: wtorek, 22 lipiec 2014 - 10:18
Sklep akwarystyczny Wrocław | Imprezy integracyjne

informacje o cookies