IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

 
Reply to this topicStart new topic
> Jak Lowic Nad Morzem Irlandzkim, Jestem zielony i potrzebuje paru rad :)
klik
post pią, 05 cze 2009 - 03:35
Post #1


Początkujący
Grupa: Members
Postów: 2
Dołączył: pią, 05 cze 09
Nr użytkownika: 25,167




Bylbym wdzieczny gdyby ktos podal mi wszystkie potrzebne informacje dotyczace wedkowania w morzu z plazy badz falochronow. Jestem zielony jesli chodzi o wedkarstwo gruntowe a to z tego co widze bylo by wskazane w moim przypadku. Chcialbym dowiedziec sie jaka jest najlepsza metoda na tego typu lowy i bylbym wdzieczny rowniez za podanie mi listy niezbednego sprzetu. Z gory dziekuje i pozdrawiam
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pietras
post sob, 06 cze 2009 - 14:55
Post #2


Weteran
Grupa: Members
Postów: 174
Dołączył: pią, 28 gru 07
Skąd: UK
Nr użytkownika: 7,310




W kazdym sklepie wedkarskim na wybrzezu na pewno znajdziesz potrzebne informacje oraz sprzet. Polecam rowniez gazety o wedkarstwie morskim. Przy okazji dodam ze sprzet slodkowodny sie do lowienia w morzu nie nadaje, ja moja teleskopowke po dwoch miesiacach zlamalem. Najlatwiejsza ryba do zlowienia jest makrela, ja przedwczoraj (mieszkam na poludniu Anglii) zlowilem 15 w godzinke icon_smile.gif Na makrele uzywa sie przyponow z ok. 5 haczykami zaopatrzonymi w piorka czy inne sreberka. W lokalnym sklepie wedkarskim na pewno mozna dosc tanio kupic zestaw dla poczatkujecego wedkarza, w Morzu Irlandzkim wg. mnie najlepsze ryby mozna zlowic na skalach i kamienistym dnie (kongery, dorsze, labraksy a nawet rekiny).


--------------------
wedkarstwo morskie
LOWCA GLOW
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
klik
post pon, 08 cze 2009 - 17:34
Post #3


Początkujący
Grupa: Members
Postów: 2
Dołączył: pią, 05 cze 09
Nr użytkownika: 25,167




Ok dzieki za pomoc, bylbym jeszcze wdzieczny za podanie mi kilku informacji na temat licencji na wedkowanie nad tym morzem poniewarz mam sprzeczne informacje, mianowicie na stronie consilu dowiedzialem sie ze licencja na wedkowanie w morzu kosztuje jakies 70 £ na rok natomiast pytajac kilku przypadkowych wedkarzy dowiedzialem sie ze zadnej licencji mi nie trzeba.
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pietras
post wto, 09 cze 2009 - 20:07
Post #4


Weteran
Grupa: Members
Postów: 174
Dołączył: pią, 28 gru 07
Skąd: UK
Nr użytkownika: 7,310




W Wlk. Brytanii na wedkowanie w morzu ZADNEJ licencji nie trzeba (jeszcze) a w Irlandii to nie wiem.


--------------------
wedkarstwo morskie
LOWCA GLOW
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Kurzy
post śro, 10 cze 2009 - 07:42
Post #5


Weteran
Grupa: Members
Postów: 331
Dołączył: pią, 09 mar 07
Skąd: Zielona Góra
Nr użytkownika: 4,336




Nie trzeba żadnego pozwolenia na morze Irlandzkie. Na wszystkie inne wody potrzeba, ale na morze nie. Wiem, bo byłem, dowiadywałem się i łapałem.


--------------------
Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
4 Najlepsze fotki tego tygodnia
tn_gallery_4134_745_477449.jpg

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:


 

Polecamy
Sklep zoologiczny
Akwarystyka forum
Krewetki - forum
Reklama

ZPW WWG-Wędkujący Internauci najlepsza strona dla wędkarzy

- Wersja Lo-Fi Aktualny czas: czwartek, 28 sierpień 2014 - 10:05

informacje o cookies